Przejdź do głównej zawartości

Biotaniqe, Korean Beauty, Firming Eye Cream (Ujędrniający krem pod oczy)

Kremik dostałam w ramach testu z #Klubu Ekspertek. Bardzo dziękuję Ofeminin za taką możliwość ❤ Tego kremu zaczęłam używać z myślą o moich cieniach pod oczami, które ostatnio mi nieustannie towarzyszą. Być może nie służy mi nowe mieszkanie, być może to oznaka macierzyństwa bardzo ale to bardzo aktywnej dwulatki, a być może kryje się za tym jeszcze jakaś inna przyczyna, już sama nie wiem. Tak czy siak postanowiłam chociaż spróbować je rozjaśnić i tak zaczęłam swoją drogę w poszukiwaniu odpowiedniego kremu pod oczy. Czy ten krem spełnił moje oczekiwania? Sprawdźcie sami :)

Zapewnienia producenta:

„Ujędrniający Krem pod Oczy widocznie hamuje oznaki starzenia i zmęczenia wokół oczu: rozjaśnia cienie pod oczami oraz przebarwienia, wyrównuje nieregularności skóry, redukuje zmarszczki i linie. Dzięki zawartości Wyciągu z Perły, skóra odzyskuje napięcie, staje się elastyczna, naturalnie rozświetlona i wygląda zdrowiej. Spojrzenie odzyskuje młody, świeży i promienny wygląd.”

Opakowanie i produkt:

Krem w białym kolorze, o lekkiej i kremowej konsystencji oraz przyjemnym i delikatnym zapachu, zamkniętym wewnątrz małej tubki o pojemności 15ml. Tubka z kolei jest zapakowana w kartonowe pudełko, które jest z kolei chyba trzy razy większe niż sama tubka, więc niech was ono nie zwiedzie. Swoją drogą szata graficzna całej serii Korean Beauty bardzo mi się podoba. Delikatna, stonowana kolorystyka, wszystko ładnie ze sobą współgra.

Aplikacja i działanie:

Tubka zakończona jest mocno zwężonym aplikatorem, jednak z łatwością da się wycisnąć z tubki ilość jakiej w danej chwili potrzebujecie. Ja swój kremik aplikowałam pod oczy zarówno rano jak i wieczorem. Dobrze się wklepuje i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Dzięki temu jest idealny pod makijaż. Z pewnością mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Nie wysusza mi skóry pod oczami a nawet ją dodatkowo nawilża, sprawiając że skóra stała się bardziej miękka i aksamitna w dotyku. Póki co nie posiadam zmarszczek w okolicy oczu, więc nie wiem czy je spłyca czy też nie. Od tego kremu głównie oczekiwałam rozjaśnienia cieni pod oczami oraz zdrowszego wyglądu. Jednak czy spełnił on moje oczekiwania pod tym względem? Nie do końca, ponieważ mimo dwutygodniowego stosowania dwa razy dziennie, nie zauważyłam rozjaśnienia cieni pod oczami, a na tym zależało mi najbardziej. Ogólnie oceniam ten krem na dobrą czwórkę. W moim przypadku cieni nie rozjaśnił, ale możliwe że komuś innemu sprawdzi się w 100%.

Dostępność i cena:

Krem jest raczej łatwo dostępny. Można go dostać stacjonarnie w Rossmannie a samo to już wiele, ponieważ sieć jest prawie wszędzie. W Rossmannie kupimy go za niecałe 25zł. Hm… Biorąc pod uwagę kremy innych dostępnych tam marek, nie jest to cena jakoś wygórowana, bo są też takie za które musimy dać 40zl i więcej, a mają taką samą pojemność. Ale są też takie które kupimy za mniej niż 20zl.

#biotaniqe #koreanbeauty #firmingeyecream #ujędrniającykrempodoczy #ujedrniajacykrempodoczy #kremujędrniający #kremujedrniajacy #firmingcream #krempodoczy #eyecream #undereyecream #wygładzającykrempodoczy #wygladzajacykrempodoczy #smoothingeyecream #kremwygładzający #kremwygladzajacy #smoothingcream #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #recenzja #review

Komentarze