Przejdź do głównej zawartości

Rexona Woman, Sexy Bouquet 'Strawberry & Apricot'

Antyperspirant ten dostałam w prezencie razem z wchodzącym w skład zestawu żelem pod prysznic o zapachu Tropical Power. To mój ostatni dezodorant z jakiego do niedawna korzystałam. Zapach całkiem sympatyczny, chociaż jeśli użyjemy go więcej może być duszący. Zależy od ilości jakiej używamy. Osobiście uważam go za całkiem przyjemny, chociaż nie jestem do końca przekonana do aż tak słodkich zapachów. Z czasem się do niego przyzwyczaiłam J

Opakowanie i produkt:

Opakowanie całkiem wygodne o delikatnej, kobiecej szacie graficznej. Przycisk mógłby mieć jakiś inny kształt. Sam w sobie mi nie przeszkadza jakoś szczególnie, ale to że jest ma skośny kształt może sprawiać problemy.

Aplikacja i działanie:

No cóż. Zapach jest zdecydowanie owocowy i orzeźwiający, jednak jak już wspominałam wcześniej może być duszący, jednak to akurat zależy od ilości jaką aplikujemy. Zapach niestety szybko wietrzeje. Jest to antyperspirant, którego spokojnie można używać wiosną, jesienią i zimą, jednak uważam, że na lato się on nie nadaje. Niweluje przykry zapach jednak nie ogranicza potliwości. Przede wszystkim nie wytrzymuje on całego dnia. Nie uczula i nie podrażnia. Zastyga zaraz po aplikacji i nie zostawia śladów na ubraniach. Ja latem wspomagam się Blokerem z Ziaji. Wtedy dezodorant jako dodatek całkiem fajnie się sprawdził. Nie można zapomnieć o tym, że jest całkiem wydajny.

Dostępność i cena:

Dostępny całkiem dobrze. W sklepach dyskontowych, w drogeriach stacjonarnych oraz oczywiście w internetowych. Cena również całkiem sympatyczna, bo można go kupić już poniżej 10zł. Ogólnie dałabym mu taką dobrą czwórkę.

#rexona #forwomen #rexonawomen #saxybouquet #strawberry #apricot #truskawka #brzoskwinia #antyperspirantwsprayu #dezodorant #antyperspirant #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #przeciwpoceniu #againstsweating #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze