Przejdź do głównej zawartości

Chemax 2, Środek czyszczący okulary, chroniący przed zaparowaniem

Zima, kiedy temperatury spadają poniżej 0 jest bardzo ciężka, dla wszystkich okularników. Tak się składa, że ja jestem jednym z nich. Okulary parują w normalnych warunkach zimowych, ale przy tych nieszczęsnych maseczkach wyjście z domu zimą staje się jeszcze bardziej ciężkie. Zaparowane okulary to moja zmora dnia codziennego, która utrudnia nawet pójście do sklepu. który znajduje się rzut beretem od mojego domu. Poszukałam w Allegro i okazało się, że są specjalne preparaty, które powinny właśnie zniwelować efekt zaparowanych okularów. Dlaczego użyłam słowa "powinny"? A no właśnie dlatego, że tego nie robią.

Producent twierdzi, że jest to idealny środek służący do czyszczenia zaparowanych szkieł okularowych. A po jego zastosowaniu na powierzchni szkieł pozostaje mikropowłoka, która absorbuje cząsteczki pary wodnej. No cóż... W moim odczuciu jako środek czyszczący sprawdza się idealnie, ale okulary jak były zaparowane, tak są nadal... No chyba, że to ja coś robię nie tak... Co prawda było zaznaczone żeby do tego celu używać ściereczek bez mikrowłókien, ale używałam już dwóch różnych miękkich ściereczek i nie mam zielonego i efekt był ten sam...

Jakby ktoś był zainteresowany takim środkiem antyfogowym, to występuje on w kilku wariantach pojemnościowych: 25, 85 i 125ml. Zapłacimy za niego od 6 do 20zł, w zależności od sklepu i wybranego wariantu.

A Wy jakich preparatów używacie, żeby Wasze okulary nie były zaparowane zimą? 

#chemax2 #czyszczenieokularów #czyszczenieokularow #cleaningglasses #zaparowaneokulary #foggyglasses #czysteokulary #cleanglasses #kamienienaturalne #naturalstones #fluorytzielony #greenfluorite #recenzja #review

Komentarze