Przejdź do głównej zawartości

NYX Professional Makeup, Glitter Primer (Klej do brokatu)

Osoby, które do mnie regularnie zaglądają zapewne już wiedzą, że jeśli chodzi o pracę z cieniami to mam okropnie trudną powiekę. Wszystkie cienie, nawet te najlepszej jakości, prędzej czy później zaczynają mi się zbierać w załamaniu powieki, co okropnie mnie denerwuje. I ten problem pojawia się bez względu na to czy zostały nałożone na bazę czy też na korektor. Jeśli mam być szczera nawet NYX tak stuprocentowo sobie nie radzi, dzięki czemu zaczęłam się zastanawiać w czym leży problem. Okazało się, że najzwyczajniej posiadam tłustą powiekę, co wszystko dodatkowo utrudnia. Jednak wypracowałam swój własny sposób i póki co się sprawdza znakomicie.

Opakowanie i produkt:

Klej zamknięty jest w tubce o pojemności 10ml. Dzięki wąskiemu aplikatorowi takiemu jakie występują często w kremach pod oczy, jesteśmy w stanie wycisnąć odpowiednią ilość produktu bez większego wysiłku. Produkt ma beżowy kolor i gęstą konsystencję, przypominającą trochę bazę marki Golden Rose. Jednak NYX Glitter Primer wypada o wiele jaśniej na jej tle. Obie bazy po roztarciu staja się bezbarwne, jednak różnią się znacznie kiedy porównamy ich lepkość. Klej do brokatu jest bardzo lepki, a sama baza GR wypada przy nim bardzo blado. Pod tym względem jest chyba bezkonkurencyjny, a przynajmniej w porównaniu do innych baz, które stosowałam dotychczas.

Aplikacja i działanie:

Jak już wspomniałam wcześniej klej jest bardzo lepki i wystarczy minimalna jego ilość, żeby uzyskać wspaniały efekt na powiece. Fantastycznie przykleja wszelkie błyski, wyciągając z nich to co najlepsze. Bardzo dobrze współgra również z cieniami matowymi, dzięki czemu może być stosowany jako baza pod cały makijaż. Pracuje mi się z nim łatwo i przyjemnie. Nie roluje się na powiece. Cienie nakładają się bez problemu, dobrze się rozcierają, nie robią skorupy. Klej podbija ich intensywność i przedłuża ich trwałość. Nie zrobił mi jeszcze nigdy krzywdy. Nie uczula, nie podrażnia.

Dostępność i cena:

Bardzo dostępny w internecie, trochę gorzej stacjonarnie. Stacjonarnie znajdziemy go w wybranych Rossmanach, Hebe czy Douglasie, a jego cena regularna w zależności od sklepu mieści się w przedziale 27-42zł. W drogeriach internetowych jego cena regularna najczęściej wynosi ok. 37zł, jednak w promocji możemy go dostać za ok. 27zł. W Hebe była na niego promocja, dzięki której kosztował niecałe 19zł, jednak online został wyprzedany. Nie wiem natomiast jak to wygląda stacjonarnie.
Ja swój egzemplarz zakupiłam na Allegro i dałam za niego 33zł, co wypada całkiem atrakcyjnie. Uważam, że pomimo swojej ceny jest warty każdych pieniędzy, szczególnie kiedy ktoś ma opadającą powiekę a lubi mieć pięknie podkreślone oko.

#nyx #nyxglitterprimer #glitterprimer #eyeshadowprimer #bazapodcieniedopowiek #bazapodcienie #klejdobrokatu #baza #primer #makijaż #makijaz #makeup #makijażoczu #eyemakeup #kamienienaturalne #naturalstones #kwarcżółty #kwarczolty #cytryn #yellowquartz #lazuryt #lapislazuli #recenzja #review

Komentarze