Przejdź do głównej zawartości

Isana, Raspberry & Jasmine, Pianka do golenia z aloesem

Tej pianki malinowej używam już chyba od 2 lat. Oczywiście z przerwami. Bardzo lubię jej zapach i często do niej wracam. Ma fajną konsystencję, i jest wydajna, a kosztuje grosze. Warto zwrócić na nią uwagę podczas szybkich zakupów w Rossmannie.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie takie samo jak w Blueberry Sensation, tylko z inną szatą graficzną. Jest łatwa w obsłudze i nie potrzeba wkładać dużo siły w wydobycie produktu z opakowania. Sama pianka ma biały kolor i bardzo przyjemnie pachnie. Poza zapachem, cała reszta wygląda identycznie jak w przypadku starej wersji jagodowej.

Aplikacja i działanie:

Produkt ma gęstą konsystencję i łatwo się aplikuje na skórę. Ma dobrą przyczepność, dzięki czemu nie spływa z nóg. Z pewnością ułatwiała mi golenie. Nie podrażniła i nie uczulała mojej skóry. Nie żebym miała jakąś wrażliwą, ale uważam że to dosyć istotna informacja. Nie zauważyłam również, żeby wysuszała skórę, ale z drugiej strony też jej jakoś szczególnie nie nawilża, jak już to delikatnie. Jedyny chyba minus jest taki, że nie zauważyłam żeby ta pianka zmiękczała włoski. Jednak nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie, bo używanie jej sprawia, że proces golenia jest przyjemniejszy.

Dostępność i cena:

Oczywiście marka Isana dostępna jest w Rossmannie, ale jak wiadomo one są prawie na każdym rogu. Jej cena regularna to 4,99zł, ale oczywiście często dorwiemy ja na promocji, co opłaca się jeszcze bardziej. Aktualnie jestem w trakcie chyba trzeciego opakowania. Bardzo ją lubię i z chęcią będę do niej wracać. Warta polecenia tym bardziej, że kosztuje grosze :)

#isana #raspberryandjasmine #piankadogolenia #shavingfoam #shavingcream #skórawrażliwa #skorawrazliwa #sensitiveskin #aloes #aloe #jaśmin #jasmin #jasmine #maliny #raspberry #depilacja #epilation #golenienóg #golenienog #shavinglegs #gładkienogi #smoothlegs #recenzja #review

Komentarze