Przejdź do głównej zawartości

NeoNail, Vitamins Primer (Podkład bezkwasowy do paznokci z witaminami)

Hybrydy robię już od jakiegoś czasu, więc przyszła kolej na napisanie recenzji również w tematyce stylizacji paznokci. Jest to póki co mój pierwszy primer jaki posiadam. Zadaniem tego typu preparatów jest zwiększenie przyczepności bazy do naturalnej płytki paznokcia. Sam producent twierdzi, że produkt działa jak dwustronna taśma, która spaja ze sobą paznokieć oraz nałożoną bazę. Produkt jest delikatny, nieinwazyjny i umożliwia pracę nawet na bardzo uszkodzonej płytce. Co więcej, zapobiega on zapowietrzaniu się kolejnych nakładanych produktów.

Jest to primer należący do kategorii podkładów bezkawasowych, jednak wzbogacono jego formułę o witaminy A, E, B7, B8 oraz pantotenian wapnia. Dlatego dedykowany jest osobom z kruchą płytką paznokcia. Ponieważ moje paznokcie z natury są słabe i miękkie, skuszona właśnie tą zawartością owych witamin postawiłam właśnie na niego. Czy jestem z niego zadowolona? No nie do końca.

Opakowanie i produkt:

Bezbarwny produkt zamknięty w szklanej butelce o pojemności 7,2ml. Posiada pędzelkowy aplikator, który jest bardzo wygodny w użyciu. Jest bardzo rzadki, niczym woda. Na płytkę paznokcia nakłada się jego minimalną ilość, dlatego też jest to produkt bardzo wydajny i starcza na długo. Jego zapach do przyjemnych raczej nie należy, ale da się wytrzymać. 

Aplikacja i działanie:

Owszem produkt jest delikatny i posiada witaminy, jednak nie nadaje się na moją, jak się okazuje tłustą płytkę paznokcia. Paznokcie faktycznie rosną dosyć szybko, ale nic poza tym. Jeśli bazę i hybrydę mam nałożoną na moją naturalna i nieprzedłużoną płytkę paznokcia to cała stylizacja już po tygodniu potrafi rozwarstwiać się na wolnym brzegu paznokcia, pomimo jego skrupulatnego zabezpieczania produktami nakładanymi w dalszej kolejności. Z kolei jeśli mam je przedłużone na formie, to podczas ściągania stylizacji po dwóch tygodniach noszenia okazuje się, że zapowietrzenia bazy są tak duże, że trzeba ją ściągać całkowicie, co z kolei niszczy bardziej moje paznokcie. Dlatego też w najbliższym czasie planuję kupić primer kwasowy. Może on cos tutaj zaradzi.

Dostępność i cena:

Dostępny oczywiście stacjonarnie i w internecie. Stacjonarnie dostaniemy go w galeriach handlowych, w sklepach będących tzw. wyspami. Swoją drogą w Stargardzie jest tylko jeden taki sklep. Szukając informacji o nim, okazało się, że jest dostępny również w Naturze, ciekawa jestem czy tylko online, czy stacjonarnie również. W internecie dostaniemy go oczywiście na stronie producenta, oraz w niektórych drogeriach kosmetycznych. Jego cena regularna to 14,99zł, jednak można go dorwać również na promocji, dzięki której dostaniemy go nawet po 9,99zł. Aktualnie trwa na niego promocja w Naturze, gdzie dostaniemy go w cenie 10,29zł. Jednak z tego co widziałam online primer ten jest aktualnie wyprzedany.
#neogirl #neonail #neonailpoland #neonailgirl #neonailworld #vitaminsprimer #primerbezkwasowy #podkładbezkwasowy #podkladbezkwasowy #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #kamienienaturalne #naturalstones #howlitbiały #howlitbialy #whitehowlite #lazuryt #lapislazuli #recenzja #review

Komentarze