Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ Seria Skin Naturals Hyaluronic Aloe marki Garnier

Wczoraj przyszła do mnie paczka ze wspaniałościami od Wizaż.pl! Jest to zestaw produktów marki Garnier z linii Hyaluronic Aloe, która łączy w sobie siłę dwóch aktywnych składników jakimi są organiczny ekstrakt z aloesu oraz kwas hialuronowy. Obydwa składniki są składnikami pochodzenia naturalnego oraz mają silne właściwości nawilżające. Ekstrakt z aloesu jest bogaty w składniki odżywcze i minerały, a do tego posiada właściwości regeneracyjne. W skład zestawu wchodzi płyn micelarny, tonik oraz pianka oczyszczająca. 

Produktów Garniera używałam nie jeden raz, jednak były to produkty z kategorii pielęgnacji i stylizacji włosów, pielęgnacji rąk, czy też antyperspiranty. Coś mi się kojarzy, że jako nastolatka używałam chyba żelu do mycia twarzy z ekstraktem z winogron. Ale uwierzcie mi, że to było wieki temu :D Nie mam zielonego pojęcia jakiej jakości produkty pielęgnacyjne Garnier posiada w tej chwili. Dlatego też zdecydowałam się spróbować sił i wysłać zgłoszenie do tego testu. Jak widać na załączonym obrazku udało się i w ciągu najbliższych dwóch tygodni będę używać właśnie tych produktów :)

Koniecznie dajcie znać czy mieliście już do czynienia z tą linią i jak Wam się sprawdziła :)

#garnier #skinnaturals #hyaluronicaloe #wizazpl #klubrecenzentki #mojekwc #płynmicelarny #plynmicelarny #micellarfluid #piankaoczyszczająca #piankaoczyszczajaca #cleansingfoam #tonik #tonic #wramachtestu

Komentarze