Przejdź do głównej zawartości

Kącik Makijażowy

Specjalnie, na życzenie @magdakolatowicz_makeup wstawiam kolorowy makijaż w moim wykonaniu. Jednakże moje makijaże kolorowe są na tyle użytkowe, żebym mogła w nich wyjść jeszcze na miasto. Jestem kompletnym laikiem, jednak w moim odczuciu wyszło całkiem przyzwoicie. No pomijając fakt, że zjadł się prawie cały rozświetlacz na zdjęciu. I jak tak teraz patrzę na to zdjęcie to zauważyłam, że moja twarz jest jakaś bardziej różowa, ale wydaje mi się że to wina mojej czerwonej bluzki.

Oczy: Kogel Mogel i Obcy (Ciepła), Aronia i Śliwka Smoky (Kalendarz2020) @glamshop_pl @digitalgirl13, klej Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, korektor Infallible 320 @loreal_polska
Rzęsy: tusz Variete @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy Whispies Black @ardell_pl
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 05 @goldenrosepolska
Podkład: Always Fabulous 100 Rose Ivory @bourjoispolska
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow and Go! Strobe Highlighter 02 Gentle Gold @evelinecosmetics

Komentarze