Przejdź do głównej zawartości

Czarne kulki koralikowe

Dzisiaj kolejne koralikowe kulki. To również był prezent świąteczny, jednak dla mojej przyjaciółki. Kolczyki zrobione były w kolorystyce czarno-srebrnej i były wykonane jako dodatek do bransoletki, którą dostała ode mnie wcześniej. W kolejnym poście o tej tematyce, zaprezentuję Wam właśnie tą bransoletkę.

Ostatnio powoli zaczynam wracać do koralikowania. Na początek zaczęłam od prostych sznurów koralikowych. Kilka bransoletek już zrobiłam, jednak są to same sznury. Muszę do nich dorobić jeszcze koralikowe końcówki i zamontować zapięcia. Już zapomniałam jakie to jest relaksujące. 

Idealne zajęcie na te zimne wieczory, które nas czekają w najbliższych dniach. Osobiście bardzo lubię zimę, jednak tylko wtedy, kiedy jest ona biała i śnieg trzeszczy pod butami. Zewsząd bombardują mnie zdjęcia przepięknej zimy i ogromnych zasp śniegu. Jednak tutaj w Stargardzie jak coś spadnie późnym wieczorem, to już rano widać tylko szary chodnik i czarny asfalt. Ja się pytam, gdzie ta zima? Najbardziej szkoda mi córki, która nawet nie może się tym śniegiem w pełni nacieszyć. Bo kiedy jest to jest już za późno na spacer i zabawę w śniegu, z kolei następnego dnia już nie ma go wcale...

Jeśli macie dosyć śniegu to wyślijcie trochę do Stargardu!

#kolczyki #earrings #crochetballs #szydełkowekulki #szydelkowekulki #rekodzielo #rękodzieło #bizuteriarecznierobiona #biżuteriaręcznierobiona #handmadejewelry #diyjewelry #handmade #crochetbeads #artystycznystyl #biżuteria #bizuteria #jewelry #szydełko #szydelko #crochethook #koralikitoho #toho #tohobeads #wspomnienia #memories #pasja #passion

Komentarze