Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - GlamBox Smoky i Kalendarz 2020

Dzisiaj tak trochę spontanicznie. Dawno nie było żadnego makijażu a przecież obiecałam od czasu do czasu coś wrzucić, żeby rozwinąć swój profil również w tym kierunku. Od bardzo dawna chodził za mną makijaż z czernią i srebrnym, ale dla urozmaicenia dodałam do niego niebieskie akcenty. Wiecie, tak żeby było ciekawiej. Mam nadzieję, że taka propozycja makijażowa Wam się spodoba. Dajcie znać w komentarzach :)

PS: Jakby komus przeszkadzały moje sterczące pojedyncze włosy to przepraszam bardzo, ale nie układają się one tak jakbym chciała bo mam sporo nowo wyrośniętych włosów i nawet je uklepię, to za za chwilę jest dosłownie to samo :D

Oczy: Paleta GlamBox Smoky oraz cienie z Kalendarza 2020 (Flara, Firmament) @glamshop_pl 
@digitalgirl13, klej Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, korektor Infallible 320 @loreal_polska
Rzęsy: tusz Variete @evelinecosmetics, rzęsy Rock&Doll @clavier_official
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 03 @goldenrosepolska
Podkład: Revlon Colorstay Combination Skin 110 Ivory @revlon @revlon.polska
Korektor: NYX Born To Glow! 01,5 Fair @nyxcosmetics_pl
Bronzer: Highlight & Bronze Kit 01 i 02 @bell.hypoallergenic
Rozświetlacz: Highlight & Bronze Kit 01 Sunset i Sunrise @bell.hypoallergenic

Komentarze