Przejdź do głównej zawartości

Protex, Mydło antybakteryjne w kostce `Cream`

Mydło Protex gości w moim domu już kilka ładnych miesięcy. Kupiłam je głównie do mycia pędzli, ale zdarza mi się nim też myć ręce. Pierwsze mydło jakie miałam było mydłem o zapachu Fresh, jednak wtedy jakoś nie pomyślałam żeby zrobić zdjęcie i napisać recenzję. Po kolejnym ich zakupie błąd ten naprawiam. Aktualnie używam drugiego mydła i tym razem padło na różowe mydło Cream. I muszę przyznać, że ten zapach o wiele bardziej przypadł mi do gustu. Zapach mydła Fresh kojarzyło mi się z mydłami lat 90, z kolei to o zapachu Cream ma bardziej delikatniejszy i przyjemniejszy dla nosa zapach. Bardzo je polubiłam. Jak zapewne już wiecie olejki rozpuszczają klej, którym jest klejone włosie w pędzlach, a olejek Isana jak sama nazwa wskazuje przy dłuższym używaniu właśnie to robi. Postanowiłam myć moje pędzle właśnie mydłem antybakteryjnym Protex. I ten sposób chyba się sprawdza znacznie lepiej ponieważ, pędzle są super doczyszczone i nie zauważyłam żeby problem wypadania włosia z pędzli się nasilał. Jak widać mydło zdaje test na piątkę.

Opakowanie i produkt:

Mydło ma koralowy kolor i całkiem przyjemny zapach, który utrzymuje się trochę dłużej na skórze i nie znika zaraz po umyciu rąk. Kostka ma poręczny kształt i odpowiednią wielkość (90g), dzięki czemu idealnie leży w dłoni. Zamknięte jest w papierowe opakowanie, które jest matowe i wygląda na takie, które nie ma w sobie domieszki plastiku. To z kolei świadczy o tym, że bardzo prawdopodobnie jest ono biodegradowalne. A to duży plus. Fajnie, że dużo firm teraz wraca do tego typu opakowań.

Aplikacja i działanie:

Aplikacja jest bezproblemowa. Mydło w kontakcie z wodą dobrze się pieni, a sama piana jest gęsta i drobnopęcherzykowa. Mydło bardzo dobrze oczyszcza skórę z wszelkiego brudu, pozostawiając na dłoniach przyjemne uczucie odświeżenia. Ale co najważniejsze jest to mydło antybakteryjne. Nie uczula i nie podrażnia. Nie przesusza skóry rąk, chociaż szczególnego nawilżenia raczej nie zauważyłam. Przy częstym myciu rąk, jest to bardzo istotny wyznacznik, szczególnie w czasie pandemii. Dodatkowym atutem, przynajmniej w moim odczuciu jest fakt, że mydło to nie mięknie tak szybko od nadmiaru wody, jak większość mydeł. Jest bardzo wydajne i wystarcza na długo.

Dostępność i cena:

Mydła Protex dostępne są ogólnie prawie wszędzie.  Stacjonarnie dostępne są w drogeriach: Hebe, Rossmann czy Natura oraz dyskontach wielkopowierzchniowych typu: Netto czy Tesco. Jego cena regularna to ok. 3-4zł za kostkę, jednakże na promocji można je już dorwać za 2,50zł. My swoje mydło kupiliśmy w Netto. Z tego co pamiętam kupiłam je jak były w cenie promocyjnej i było to właśnie cos koło 2,50 za sztukę.

#protex #protexcream #cream #mydłowkostce #mydlowkostce #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #higienarąk #higienarak #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #kwarcrozowy #kwarcróżowy #rosequartz #ametyst #amethyst

Komentarze