Przejdź do głównej zawartości

Makijażowy kącik - Bell Eyeshadow Palette 01

Dzisiaj wstawiam makijaż z wczoraj. Makijaż dzienny wykonany techniką FoxyEye. Dopiero zaczynam przygodę z tą techniką. Sama technika jest dosyć prosta, jednak zrobienie pięknej jaskółki przy opadającej aż tak mocno nie wchodzi w grę. Ale będę jeszcze próbować, żeby wyciągnąć ją bardziej ku górze. Nie poddam się tak łatwo! Ową kreskę, która dodaje makijażowi wyrazistości, zrobiłam brązowym eyelinerem od Wibo. Kupiłam go dosłownie przedwczoraj i chciałam go koniecznie wypróbować w tego rodzaju makijażu. Jest on bardzo ciemny, ale jego efekt jest jakby mniej oczywisty i mniej kontrastujący niż czarny. Dodaje to jakby odrobinę miękkości w tym makijażu. 
Ogólnie makijaż oka i konturowanie wykonałam wcześniej już recenzowanymi paletkami marki Bell HypoAllergenic, abyście mogli je zobaczyć w akcji. Jak wspominałam zapewne wcześniej, błyski w tej paletce są raczej mało srocze, ale podejrzewam, że zadowolą większość z Was. A jeśli wolicie większy błysk to wystarczy nałożyć toperek od Zmalo i gitara gra! Trochę zjadł mi się bronzer na zdjęciach, jednakże te bronzery nie są bardzo mocno napigmentowane i nie da rady zrobić sobie nimi krzywdy. To też jest swego rodzaju plus. Jeśli chodzi zaś o rzęsy to początkowo planowałam dokleić jeszcze sztuczne Ardell, jednak testowałam nowo zakupiony tusz od Eveline (ten żółto-niebieski) i efekt jaki nim uzyskałam był na tyle zadowalający, że zostawiłam to tak jak jest. Efekt jaki daje ten tusz, jest podobny do mojego ukochanego Variete, ale mam nadzieję, że jego trwałość jest o wiele większa. Co jeszcze... Jeśli już mówimy o moich nowych zdobyczach to należało by również wymienić użyty w tym makijażu podkład FIT me! marki Maybelline oraz korektor Take Me marki Vollare. A jeśli już o marce Vollare mowa to spodziewajcie się również recenzji paletki Purple Fantasy. Póki co macie zapowiedź tego co będę testować w najbliższych dniach i jakich recenzji możecie się spodziewać za jakiś czas :)

PS: Nie mogłam się patrzeć już na te moje siwulce i w końcu się zmotywowałam aby kupić farbę do włosów. Także mój "naturalny balejaż" zrobił sobie urlop. Jak Wam się podoba mój nowy kolor włosów?

Oczy: Eyeshadow Palette 01 @bell.hypoallergenic, klej Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, Korektor Take Me 02 @vollare.cosmetics, Million Dollar Brown Eyeliner @wibopl
Rzęsy: tusz Extension Volume Push Up Volume and Curl @evelinecosmetics
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 04 i 11 @goldenrosepolska
Podkład: FIT me! Matte+Poreless 101 True Ivory @maybelline @makeupinthecitypl
Korektor: Take Me 02 @vollare.cosmetics
Bronzer: Highlight & Bronze Kit 02 @bell.hypoallergenic
Rozświetlacz: Highlight & Bronze Kit 02 Jupiter @bell.hypoallergenic

Biużeteria: mojego autorstwa 😆

Komentarze