Przejdź do głównej zawartości

Neonail, 6in1 Silk Protein Base (Proteinowa baza 6w1)

Dzisiejszy post będzie w tematyce stylizacji paznokciowej. Było już o Primerze Witaminowym, a teraz przyszła pora na bazę. Jest to pierwsza moja baza, jakiej używałam, a wybrałam ja właśnie dlatego że jest kompleksowa i wielozadaniowa. Rewolucyjna formuła Proteinowej Bazy 6w1 sprawia, że możemy z łatwością zbudować i wyrównać płytkę paznokcia, ale również możemy ją przedłużyć do 10mm. A przy moich paznokciach, póki co w grę wchodzi tylko przedłużanie, więc postawiłam właśnie na tą bazę. 

Oczywiście jak sama nazwa wskazuje w 1 butelce znajdziemy produkt, który ma aż 6 zastosowań:
I Baza – stosowana pod lakiery hybrydowe i żele.
II Proteiny jedwabiu - stosowanie wielozadaniowej bazy zabezpieczy płytkę podczas noszenia manicure hybrydowego. 
III Przedłużeniez pomocą bazy przedłużysz swoje paznokcie o 10 mm.
IV Nadbudowainnowacyjna baza pozwala zbudować i wyrównać paznokcie oraz uzupełnić odrost.
V Toppo aplikacji samej bazy nie potrzebujesz dodatkowego wykończenia – produkt zapewni Ci wyjątkowy połysk.
VI Termo-stabilnośćunikatowa cecha – heat resistant – pozwala utrzymać gęstą konsystencję nawet w wysokiej temperaturze. 

Opakowanie i produkt:

Bezbarwny produkt o bardzo gęstej konsystencji, zamknięty w szklanej butelce o pojemności 7,2ml. Posiada pędzelkowy aplikator, który jest bardzo wygodny w użyciu – jest krótki i odpowiednio wyprofilowany, co ułatwia pracę nawet początkującej użytkowniczki hybryd. Ja mam wersję bezbarwną, ale w ofercie NeoNail znajdziecie również wersje cover tego produktu, czyli takie które są kryjące. Są to trzy kolory w odcieniach różu i beżu, czyli: Nude Rose, Natural Nude oraz Cream Beige. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

Aplikacja i działanie:

Aplikacja jest raczej bezproblemowa. Produkt jest na tyle gęsty, że osoba niewprawiona ma pole manewru, a zalanie skórek występuje raczej rzadko. Jak wspominałam wcześniej pędzelek jest odpowiednio wyprofilowany i krótki, dzięki czemu jesteśmy w stanie ładnie zbudować wszystkie krzywe paznokcia. Ten produkt jest naprawdę idealny dla osób poczatkujących. Należy również pamiętać, że jest to baza proteinowa, a te z kolei mają za zadanie wzmocnić naszą płytkę paznokcia. Ja początkowo używałam tej bazy również jako top i muszę przyznać, że tutaj też sprawdziła się świetnie. Nadała całej stylizacji pięknego błysku, a także zabezpieczała ją przed uszkodzeniem, chociaż czasami w drugim tygodniu noszenia pojawiały się ryski... Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona...

Dostępność i cena:

Dostępna oczywiście stacjonarnie i w internecie. Stacjonarnie dostaniemy ją w galeriach handlowych, w sklepach będących tzw. wyspami. Swoją drogą w Stargardzie jest tylko jeden taki sklep, ale to już wiecie. W internecie dostaniecie ją oczywiście na stronie producenta, oraz w niektórych drogeriach kosmetycznych. Jej cena regularna to 39,99zł, jednak można ją dorwać również na wielu promocjach, które u producenta są bardzo często i raczej regularnie. 

#neogirl #neonail #neonailpoland #neonailgirl #neonailworld #silkproteinbase #bazaproteinowa #baza6w1 #base6in1 #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #recenzja #review

Komentarze