Przejdź do głównej zawartości

Ukośnikowe połączenie matu z połyskiem

Pamiętacie jeszcze zielono-niebieski zestaw jaki dodałam na profil w styczniu? Tak właściwie to dzisiaj chciałam Wam przedstawić jego bardziej stonowaną wersję, która pasuje do wielu stylizacji. Zestaw ten był robiony w roku 2016 na zamówienie mojej koleżanki, która swoją drogą ma mój pierwszy sznur koralikowy jaki kiedykolwiek zrobiłam. Ciągle pamiętam jak robiłam ten komplet, a to już tyle lat minęło. Wtedy byłam dopiero w 4mcu ciąży, a już za kilka miesięcy Felicja skończy 5 lat. Strasznie szybko zleciało i to trochę przerażające. 

Nie wiem czy to widać na tym zdjęciu, ale ten ukośnik jest połączeniem czerni matowej z czernią połyskującą, co daje całkiem unikatowy efekt końcowy. Komplet został wykonany z koralików Toho o11 w kolorystyce czarno-srebrnej. Do jego wykonania użyte zostały koraliki w kolorach: Opaque Jet, Opaque-Frosted Jet (matowe) oraz Permanent Finish-Galvanized Gunmetal Gray. Zarówno naszyjnik jak i bransoletka zostały wykończone zapięciem typu toggle w kształcie węża. Sznury koralikowe są dość grube, po 16 koralików w rzędzie - co daje nam średnicę ok. 14mm.

Jak Wam się podoba taka wersja?

#naszyjnik #necklace #bransoletka #bracelet #sznurkoralikowy #sznurszedłkowokoralikowy #crochetbeadstring #rekodzielo #rękodzieło #bizuteriarecznierobiona #biżuteriaręcznierobiona #handmadejewelry #diyjewelry #handmade #crochetbeads #artystycznystyl #biżuteria #bizuteria #jewelry #szydełko #szydelko #crochethook #koralikitoho #toho #tohobeads #wspomnienia #memories #pasja #passion

Komentarze