Przejdź do głównej zawartości

Koralikowe spinki do włosów

Z biżuteryjnych rzeczy zrobionych przez moje ręce chciałam Wam również zaprezentować przepiękne spinki koralikowe. Spinka w kolorze bardzo ciemnego turkusu została sprezentowana na urodziny mojej przyjaciółki, z kolei ta druga w odcieniach szarości i bieli została zrobiona z myślą o moim ślubie cywilnym. Ostatecznie i tak jej nie założyłam, bo niestety miałam zbyt mało włosów na głowie 😆 Spinka najzwyczajniej w świecie trzymała się na włosach zbyt luźno, przez co pasma włosów szybko się luzowały i uwalniały z fryzury... Czasami ją zakładam bo jest ładna, ale robię to raczej rzadko.

A Wy lubicie tego rodzaju ozdoby do włosów? Dajcie znać w komentarzach co o nich myślicie 😁

#akcesoriadowłosów #akcesoriadowlosow #ozdobydowłosów #ozdobydowlosow #hairaccessories #spinkidowłosów #spinkidowlosow #hairclips #rekodzielo #rękodzieło #bizuteriarecznierobiona #biżuteriaręcznierobiona #handmadejewelry #diyjewelry #handmade #crochetbeads #artystycznystyl #biżuteria #bizuteria #jewelry #szydełko #szydelko #crochethook #koralikitoho #toho #tohobeads #wspomnienia #memories #pasja #passion

Komentarze