Przejdź do głównej zawartości

Affect, Glamour Bronzer Prasowany

Ten bronzer jakiś czas temu dostałam w paczce niespodziance od @agakle_makeup. Jest to bronzer o przepięknym neutralnym kolorze G-0011 Pure Love. Dotychczas nie miałam styczności z produktami tej marki, ale słyszałam o niej wiele dobrego. Teraz należę do grona osób, które mogą coś na ich temat powiedzieć. Produkt jest wysoce napigmentowany, więc należy z nim uważać. Ma ładny, dość neutralny kolor i perfumowany zapach, który z jakiegoś powodu przypomina mi perfumy jakie miała moja siostra kiedy żyła. I nie można zapomnieć o bardzo eleganckich opakowaniach i tych przepięknych tłoczeniach. No jak dla mnie produkt dopracowany pod każdym aspektem. Pracowało mi się z nim fantastycznie, a jego trwałość też jest niczego sobie.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie o pojemności 8g wykonane z bardzo mocnego plastiku. Jego design jest bardzo elegancki i minimalistyczny. Po prostu srebrny napis na czarnym tle. Prościej się chyba nie da, a ja to właśnie uwielbiam. Zamknięcie na klik, które chodzi wręcz idealnie. Nie zacina się, a do jego otwarcia nie musimy wkładać szczególnie siły. Sam produkt ma perfumowany zapach, który jest dla mnie bardzo sentymentalny. I te fantastyczne tłoczenia, które dodają jeszcze więcej sznytu. Nie możemy również zapomnieć o tym, że opakowanie posiada lusterko bardzo dobrej jakości.

Aplikacja i działanie:

Jak już wspomniałam wyżej produkt jest bardzo mocno napigmentowany. Nie ma większego problemu z jego wyblendowaniem, ale należy aplikować go delikatnie i w niewielkich ilościach, aby nie przesadzić i nie zrobić sobie plamy. To z kolei przekłada się również jego wydajność. Z kolei to czy zrobimy sobie nim plamę, jest po prostu kwestią wprawy i wyczucia produktu. Bronzer ładnie leży na twarzy, łączy się bez problemu z różnymi podkładami i nie robi dziur. Nie uczula i nie podrażnia. Pracuje się z nim całkiem sympatycznie i ja osobiście nie miałam z nim żadnego problemu. Bronzer bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i myślę, że wart jest swojej ceny.

Dostępność i cena:

A skoro o cenie mowa to jego cena regularna jest taka sama w prawie każdej drogerii, czy to internetowej, czy też stacjonarnej i wynosi 69,99zł. Oczywiście można go dorwać na promocjach. Aktualnie w drogerii eZebra i eKobieca zaoszczędzicie na nim ok. 10zł, zaś w drogerii Tagomago kosztują ok. 30-35zł (ale są tylko trzy kolory). Sama dostępność jest całkiem spora. Dostaniecie te bronzery stacjonarnie w sieciówkach: Hebe i Douglas oraz w wielu drogeriach internetowych.
#affect #affectglamour #pressedbronzer #bronzerprasowany #konturowanietwarzy #facecontouring #makijaż #makijaz #makeup #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #jaspiszebra #zebrajasper  #kwarcżółty #kwarczolty #cytryn #yellowquartz

Komentarze