Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci

Kochani, nie było mnie tutaj kilka dni. Jakoś tak wiele spraw było do załatwienia ostatnio, do tego Felicja ciągle pokaszluje, ale pani doktor twierdzi, że to poinfekcyjny kaszel... Choroba od jakiegoś czasu mnie omijała, ale niestety od wczoraj i mnie dopadło przeziębienie. A mówią, że ponoć złego licho nie bierze :D Mimo wszystko zrobię co w mojej mocy, aby nadrobić ten czas. Dzisiaj krótki pościk z aktualną stylizacją paznokciową inspirowaną oczywiście pracami @monika__nails. Moja stylizacja była robiona już jakiś tydzień temu, więc jest już niewielki odrost. Jakoś nie miałam kiedy zdjęcia zrobić... Połączyłam tutaj dwie podobne pracę w jedną piękną całość. Koniecznie wpadnijcie na profil, bo dziewczyna robi piękne paznokcie. Znajdziecie tam wiele fantastycznych inspiracji. 

Mamy końcówkę września, jesień jest już wyczuwalna w powietrzu, szczególnie w te coraz chłodniejsze poranki. Także na moich paznokciach zagościło już jesienne mani, z akcentem lata pod postacią koloru lawendowego. Może zainspirują Was one do Waszej własnej wariacji kolorystycznej.

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda jesiennepaznokcie #autumnnails #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie #kamienienaturalne #naturalstones #krwawnik #heliotrop #helitrope #rodonit #rhodonite

Komentarze