Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Butelkowa zieleń

Kochani, witam Was po nieco dłuższej niż planowałam przerwie. Nie bardzo miałam czasu na zrobienie makijażu, bo zawsze działo się coś co sprawiało, że musiałam zmienić swoje plany. Jednakże dzisiaj się zmotywowałam i wykonałam makijaż w odcieniach złota i butelkowej zieleni. Był to makijaż spontaniczny i inspirowany pięknymi kolczykami od zdolnej @sutasz_kryształowy. Makijaż wyszedł całkiem spoko, jednakże jakoś tak robienie zdjęć szło mi dziś bardzo słabo. W makijażu oka użyłam głównie cieni Glam-Shopu, a do konturowania twarzy użyłam pudru i różu marki Affect, które wygrałam u wspaniałej @agakle_makeup. Róż jest bardzo intensywny i nie chciałam z nim przesadzić, a ostatecznie okazało się, że na zdjęciach i tak go prawie nie widać. Wygląda na to, że drugim razem będę mogła bardziej poszaleć w tym temacie. Co więcej moje brwi ujarzmiłam mydełkiem Affectu i dałam drugą szansę paletce do brwi marki Pierre Rene. Myślę, że wyszło całkiem naturalnie i może się jeszcze przekonam :)

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, Cienie Glam-Shop: Imbirowy, Cenzurka oraz Marcepan (paleta Nude), Elficki i Świerkówka (Kalendarz 2020), Orzechowiec (Kalendarz 2021) oraz cień pojedynczy Troll, czarny Million Dollar Eyealner Wibo, kredka żelowa Variete 04 Eveline

Rzęsy: tusz Variete wersja klasyczna Eveline, turkusowy Mini Symphonic Night Mascara Full Lashes marki Hean na dolnej powiece + sztuczne rzęsy

Brwi: Brow Palette - Dark Brown Pierre Rene, Brow Me Styling Soap Affect

Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain Maxfactor oraz Ideal Matt 13 Revers

Korektor: Liquid Camouflage z kwasem hialuronowym 02 Light Vanilla Eveline

Bronzer: Glamour Pressed Bronzer w kolorze Pure Love Affect

Róż: Velour Blush On  w kolorze Camellia Affect

Rozświetlacz: Brzask GlamShop x Adrianna Grotkowska

Pudry: Finishing Powder Wibo

Usta: My Matte Lip Ink 03 Golden Rose, konturówka Lasting Finish Lip Liner 725 Tiramisu Rimmel

Komentarze