Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - nowości Eveline!

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, takim trochę odmiennym od tych jakie robiłam dotychczas. Jest to makijaż odtworzony na podstawie propozycji makijażowej dla osób spod znaku lwa, jaką opublikowało Eveline na ich tiktoku. Makijaż bardzo fajny, więc pozytywnie skomentowałam, na co firma zapytała się czy odtworzę go u siebie :D Podjęłam wyzwanie i o to on. Wyszłam trochę ze swojej strefy komfortu i spróbowałam czegoś innego i mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Do jego wykonania użyłam znanej Wam już paletki Look Up Neon Lime i kilku cieni z GlaShopu. Co więcej użyłam tutaj nowości Eveline takich jak mydełko do brwi Brow & Go!, podkład Wonder Match Lumi, bronzer Feel the Bronze oraz puder z efektem chłodzącym Variete Hydra Loose Powder. Mam swoje przemyślenia o każdym z tych produktów. Jedyne co powiem na chwilę obecną to, że z mydełkiem i płynnym rozświetlaczem bardzo się polubiłam. Jeśli chodzi zaś o puder. Sam efekt chłodzący jest mega przyjemny, jednak puder jest strasznie żółty. I o ile na zdjęciach tego nie widać to na żywo, w świetle dziennym już owszem. Eveline może by tak zrobić wersję transparent dla bladziochów?

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, Cienie Glam-Shop: Imbirowy, Dukat (paleta Nude), Odświętny (Kalendarz 2020), paletka Look Up Neon Lime Eveline, czarny Million Dollar Eyealner Wibo, kredka żelowa Variete 02 i 05 Eveline, Smart Liner w odcieniu Satin Black Revers

Rzęsy: tusz Variete wersja klasyczna Eveline + sztuczne rzęsy

Brwi: Brow & Go! So Fluffy Mydło do stylizacji brwi Eveline, Brow Art Duo Medium pisak do brwi Medium Eveline oraz kredka Micro Precise Brow Pencil Taupe Eveline

Podkład: Wonder Match Lumi 05 Light Eveline

Korektor: Liquid Camouflage z kwasem hialuronowym 02 Light Vanilla Eveline

Bronzer: Feel The Bronze 01 Milky Way Eveline

Róż: Velour Blush On  w kolorze Camellia Affect

Rozświetlacz: Variete Liquid Highlighter 01 Champagne Gold Eveline

Pudry: Finishing Powder Wibo oraz Variete Hydra Loose Powder Eveline

Usta: My Matte Lip Ink 04 Golden Rose, konturówka Lasting Finish Lip Liner 620 Peach Me Rimmel
#evelinecosmetics #eveline #summerteam #glowskin #glowtime #evelineglow #summerglow #summermakeup #evelinemakeup

Komentarze