Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Glow and Go!, Strobe Highlighter (Wypiekany rozświetlacz do twarzy)

Ten rozświetlacz postanowiłam kupić po obejrzeniu live’a na Instagramie. Bardzo spodobał mi się efekt, a ponieważ nie jest jakoś super drogi pokusiłam się o jego zakup. Ja kupiłam kolor 02 – Gentle Gold. Bardzo przypadł mi do gustu. Zrobiłam sobie swatche obu kolorów i doszłam do wniosku, że ten jasny wygląda jakoś biało – mimo iż przecież jestem bladziochem. Miałam wrażenie, że mając go na policzkach widać by mnie było z daleka.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w plastikowym, okrągłym pudełku, przez którego szybkę widać kolor rozświetlacza. Opakowanie zamykane jest na klik, jednak chodzi ono raczej ciężko, więc ryzyko samoistnego otwarcia jest raczej niewielkie.

Aplikacja i działanie:

Wersja Gentle Gold mimo iż w opakowaniu wygląda bardzo ciemno, na twarzy jakoś szczególnie nie przyciemnia mi makijażu. Raczej się w niego wtapia i mam tu na myśli efekt, kiedy normalnie prawie go nie widać, ale kiedy światło pada na moją twarz pod innym kontem pojawia się na twarzy śliczna mieniąca się złotem tafla. Bardzo lubię ten efekt. Pigmentacja jest dobra, a jego intensywność daje się spokojnie budować. Jedyny minus jest taki, że podczas aplikacji pędzlem produkt mocno się pyli i brudzi przy tym opakowanie. Jeśli chodzi o trwałość to spokojnie wytrzymuje ładnych kilka godzin.

Dostępność i cena:

Dostępny w Rossmannach czyli prawie wszędzie, w cenie regularnej 19,99. Mi udało się go dostać w cenie promocyjnej 12,99 co mnie przeogromnie ucieszyło.

#eveline #glowandgo #strobehighlighter  #rozswietlaczwypiekany #rozświetlaczwypiekany #rozświetlacz #highligter #konturowanietwarzy #facecontouring #naturalnyglow #naturalglow #naturalnerozświetlenie #naturalillumination #recenzja #review

Komentarze