Przejdź do głównej zawartości

Wibo, Wibomood, Spicy Lips Matte Edition (Matowa pomadka do ust z ekstraktem z papryczki chili)


Nad tymi pomadkami Wibo zastanawiałam się już jakiś czas. Widziałam, że Instagramerki bardzo sobie je chwalą jako pomadki codzienne i że są całkiem trwałe. Stwierdziłam więc, że sprawdzę na własnej skórze czy tak jest i zakupiłam jedną w odcieniu Nr04. Nie wiem jak ten odcień się nazywa bo nie ma takiej informacji na opakowaniu, ale na ustach wpada w tony brązowe. Bardzo ją lubię. Dlaczego?

Opakowanie i produkt:

Opakowanie pomadki jest małe i praktyczne. Wszędzie się zmieści. Jest przezroczyste więc przypuszczam, że będzie widać kiedy produkt się kończy. Aplikator jest trochę mało precyzyjny co utrudnia dobre wyrysowanie konturu ust. Teoretycznie jest to pomadka z ekstraktem z papryczki chilli, który ma za zadanie widocznie powiększać usta, jednak ja tam ani tej papryczki nie czuję, ani nie widzę. Usta mnie nie szczypią, ani nie są w ogóle powiększone, nie ma żadnego efektu, nawet najmniejszego jeśli o chilli, jakby go w ogóle nie było. Pomadka ogółem ma tylko cztery odcienie i wszystkie są kolorami nude. Ale zastanawia mnie dlaczego numeracja kolorów nie jest umieszczona na opakowaniu samym w sobie tylko na naklejce naklejonej zarówno na opakowaniu jak i na nakrętce. Jakby nie patrzeć naklejka po pierwsze łatwo może się odkleić i ciężko jest wtedy ustalić odcień pomadki, bo wszystkie wyglądają podobnie. Po drugie jest to naklejka również z kodem kreskowym a takie ja wyrzucam. Dziwne i tyle.

Aplikacja i działanie:

Konsystencja pomadki jest bardzo lekka i kremowa, o mocnej pigmentacji i niezłym kryciu. W moim przypadku wystarczy raz nałożyć jedną warstwę i daje to zadowalający efekt. Produkt przyjemnie pachnie i pozostaje odrobinę lepki, co przekłada się na to, że nie wysusza ust a nawet je nawilża, co w moim przypadku jest dosyć istotne. Nie rozmazuje się podczas noszenia i nie zbiera się w załamaniach ust. Nie transferuje również na zęby – nawet bez odciśnięcia nadmiaru na chusteczce a to dlatego że pomadka szybko zastyga. Jak na produkt z tej kategorii cenowej pomadka jest bardzo trwała. Nie zjada się szybko. Wytrzyma nawet delikatne jedzenie lub picie. Z ust schodzi równomiernie, bez brzydkiego efektu. Póki co jest to moja ulubienica.

Dostępność i cena:

Pomadki dostępne w Rossmannie, w cenie regularnej 15,99. Jak na taką jakość jest to bardzo atrakcyjna cena. I nie wiem czy nie kupie jeszcze jednej w innym odcieniu. Mam nadzieję, że zostaną na dłużej i że poszerzą ich gamę kolorystyczną, chociaż to raczej mało prawdopodobne bo to edycja limitowana chyba.

#wibo #wibomood #spicylipsmatteedition #pomadkawpłynie #liquidlipstick #pomadkamatowa #mattelipstick #pomadkazchili #lipstickwithchili #beautifullips #piękneusta #piekneusta #kusząceusta #temptinglips #recenzja #review

Komentarze