Przejdź do głównej zawartości

Schwarzkopf Color Expert, Supreme-Care Color Cream with OmegaPlex

Jest to jedna z farb jakiej używałam ostatnio. Po wielu latach chciałam zmienić kolor włosów. Zdecydowałam się na kolor ciemnego blond i padło właśnie na tą farbę w odcieniu 7.0 czyli właśnie Ciemny blond. Czy jestem z niej zadowolona no nie do końca, bo z pewnością nie uzyskała koloru jaki powinnam uzyskać. Oczywiście liczyłam się z faktem, że kolor może być ciemniejszy, tym bardziej że mój wyjściowy był spłowiałym już rudym, jednak to co uzyskałam nawet nie leżało koło blondu – wyszedł ciemny brąz.

Opakowanie i produkt:

W skład zestawu wchodzą: krem koloryzujący, emulsja rozwijająca, serum przeciw złamaniom, odżywka po koloryzacji, odżywka po 3 tygodniach koloryzacji, instrukcja i rękawiczki.

Aplikacja i działanie:

Krem koloryzujący, emulsja rozwijająca i serum przeciw złamaniom mieszamy w jakimś plastikowym pojemniku i nakładamy pędzlem do farbowania włosów co jest raczej średnio wygodne. Także pierwszy minus jest taki, że butelka aktywatora nie posiada aplikatora dzięki czemu farbę można nanieść bezpośrednio z butelki. Oczywiście farba została nałożona na włosy, gdzie trzymałam ją przez 30minut zgodnie z instrukcją. Jednak jak już wcześniej wspominałam, to co uzyskałam nawet nie leżało koło ciemnego blondu. Teraz leci mi 4 tydzień po koloryzacji i muszę przyznać, że farba się słabo spłukała, ale włosy teraz mają rudawe refleksy. I nie mam tutaj namyśli że farba spłukała się całkowicie z tych włosów. Włosy dalej są ciemne, tylko że nabrały właśnie rudych refleksów, szczególnie w słońcu. Ogólnie pomijając uzyskany kolor, farba ładnie pokrywa wszystkie włosy, również siwe, a mam ich już trochę, jednoczenie nie wyglądają one bardzo naturalnie, nie jak jednokolorowy hełm. Dołączona odżywka pięknie pachnie i jest całkiem wydajna. Przy moich włosach do ramion starcza mi na jakieś trzy razy.
Jeśli zdecyduję się na kolejny zakup to będę ją trzymać tylko 15 minut. Możliwe że uzyskałam efekt taki a nie inny, dlatego że mam cienkie włosy, dlatego też powinnam trzymać ją na włosach o połowę krócej J

Dostępność i cena:

Przede wszystkim dostępny w Rossmannie a to już połowa sukcesu. Jej cena regularna to 29,99, oczywiście na promocji można ją dostać o wiele taniej :)


#schwarzkopf #colorexpert #farbadowlosow #farbadowłosów #hairdyeing #trwałakoloryzacja #trwalakoloryzacja #permanentcoloring #zmianakoloru #colorchange #ciemnyblond #darkblonde #pięknewłosy #pieknewlosy #beautifulhair #recenzja #review

Komentarze