Przejdź do głównej zawartości

Sostar, Whitening Cleansing Milk (Wybielające mleczko do demakijażu)

Marka ta dla mnie była kompletnie nowym doświadczeniem. Jeszcze nigdzie nie widziałam tej marki stacjonarnie, ale nie dziwne bo jest ona raczej ciężko dostępna. Używam go już cztery tygodnie, więc doszłam do wniosku, że pora podsumować jego działanie :)

Opakowanie i produkt:

Opakowanie jest duże – 150ml – zaopatrzone w pompkę dozującą. Mleczko o białym kolorze i gęstej, nieco ciągnącej się konsystencji. Zapach… hm… Z jednej strony jest słodkawy, przyjemny, jednak zawiera coś w sobie co jednocześnie drażni. Może to ten alkohol? Nie jestem w stanie sprecyzować, ale idzie ten zapach znieść :) Opakowanie niestety nie jest transparentne przez co nie wiadomo ile produktu jeszcze zostało i ciężko przewidzieć kiedy się on kończy.

Aplikacja i działanie:

Pompka dozuje sporą ilość produktu, która wystarcza na całą twarz, jest bardzo wydajny. Produkt aplikuje się na makijaż, zostawia na kilka minut, po czym zmywa się wacikiem. Produkt fajnie ułatwia zmywanie makijażu. Oczyszcza skórę, która po jego użyciu staje się miękka i gładka. Ale najbardziej zaskoczyło mnie to, że nawilża dobrze skórę już na etapie demakijażu. Nie podrażnia i nie uczula, a do tego nie zapchał mojej mieszanej cery co jest wielkim plusem. Niestety nie można go stosować w okolicy oczu, o czym nawet informuje sam producent. Najprawdopodobniej przez to, że kiedy produkt jest blisko oczu wywołuje łzawienie. Produkt fajnie się sprawdził w ciągu tych czterech tygodni, ale nie wiem czy go kupię ponownie ze względu na jego zapach, który mnie troszkę drażni :) Nie zauważyłam jedynie efektu wybielającego, o którym mowa w nazwie produktu. Pomijając sam zapach, produkt jest warty polecenia :)

Dostępność i cena:

Jeśli chodzi o dostępność to stacjonarnie dostępny jest w Drogerii Jasmin, której niestety nie ma w mojej miejscowości. Można jednak ten produkt dostać na stronie producenta w cenie regularnej 55,99zl. Jak za tak dużą ilość produktu jest to cena raczej do zaakceptowania :)

#sostar #whiteningcleansingmilk #mleczkowybielające #whiteningmilk #mleczkowybielajace #mleczkododemakijażu #mleczkododemakijazu #cleansingmilk #demakijaz #demakijaż #makeupremoval #pielegnacjatwarzy #pielęgnacjatwarzy #facecare #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #trustedcosmetics #oczyszczanietwarzy #cleaningface #recenzja #review

Komentarze