Przejdź do głównej zawartości

L'Oreal Paris, Limited Edition Cannes (Szminka nawilżająca)

Pomadki w dwóch kolorach dostałam w ramach testu Wizażanek od L’oreal. Dziękuję za danie mi możliwości przetestowania tego przyciągającego oko czerwonego Zestawu z Kolekcji Cannes To mój pierwszy tak duży zestaw!

Opakowanie i produkt:

Bardzo piękne opakowania. Połączenie pięknej czerwieni i złota, które zawsze wygląda bardzo efektownie. Ten wzór canneńskiej palmy wytłoczony na sztyfcie pomadki dodaje jej atrakcyjności. Nigdy nie miałam aż tak pięknych pomadek. Całość prezentuje się bardzo elegancko i kobieco. Pomadki jeśli chodzi o ich wygląd dopracowane są pod każdym względem. Jak dla mnie cudo Pomadki zamykane są na klik. Wyglądają na raczej trwałe. Nie mogę za wiele powiedzieć po 2 tygodniach testów. Ryzyko samoistnego otwarcia się w torebce jest raczej niewielkie.

Aplikacja i działanie:

Pomadki bezproblemowo aplikują się na ustach. Suną gładko, z łatwością. Co do pigmentacji to różni się w zależności od koloru. Czerwona (Red Carpet) ma fantastyczna pigmentację. Wystarczy tylko jedna warstwa produktu i mamy piękne czerwona usta. Z różową (Rose Trend) jest już gorzej. Nie wiem jak inne testerki ale ja żeby uzyskać dobre krycia musiałam ją aplikować chyba w pięciu pociągnięciach. Obie pomadki są bardzo kremowe i mają w sobie mieniące się drobinki, chociaż w czerwonej jest ich zdecydowanie mniej. Rose Trend na ustach wygląda trochę jakbym miała na nich błyszczyk. Usta wyglądają zdrowo i są dobrze nawilżone, a same pomadki ich nie wysuszają. Pomadki są bardzo krótkotrwałe – Czerwona utrzymuje się na ustach trochę dłużej bo ma dobrą pigmentację, jednak różowa schodzi w mgnieniu oka. Z ust schodzą raczej równomiernie. Nie transferują na zęby. Jeśli usta mamy spierzchnięte to kiedy trochę się już zetrą, potrafią podkreślić każdą suchą skórkę.

Dostępność i cena:

Oczywiście dostępna w Rossmanie, w cenie regularnej 65,69zł. Nooo jak za taką jakość to cena jest jak dla mnie bardzo wygórowana. Nie wiem czy wzięłabym pod uwagę ich zakup nawet jeśli byłyby one w promocji.

Komentarze