Przejdź do głównej zawartości

Ziaja, Anty-perspirant „Bloker”

Ten bloker zaczęłam stosować jakoś na przełmie sierpnia i września roku 2018. Tak naprawdę prawdziwie wysokie temperatury mnie wtedy ominęły, dlatego zwlekałam z jego recenzją aż do dzisiaj. A wszystko po to aby upewnić się, czy w temperaturach powyżej 30 stopni również da sobie radę. Ponieważ ostatnio upalnych dni rodem z Sahary mieliśmy sporo, więc mogłam podsumować swoją recenzję i podzielić się nią z Wami.

Opakowanie i produkt:

Blocker zamknięty w poręcznej kulce. Produkt koloru mlecznego, o przyjemnym zapachu, który po wyschnięciu jest w ogóle niewyczuwalny. Opakowanie zakręcane na gwint. Kolorystyka typowo Ziajowska, minimalistycznie biała z logiem Ziaji i nazwą produktu.

Aplikacja i działanie:

Co do jego działania jestem mega zadowolona. Mocno ogranicza pocenie się, na tyle że nie jest ono widoczne na ubraniach. Właściwie to nawet przy ponad 30 stopniach zauważyłam, że nawet jeśli jeśli moje ciało leciutko się spociło to pachy mam suche! Specjalnie sprawdzałam kilka razy i bardzo mnie to zaskoczyło - oczywiście pozytywnie. Zapach ewentualnego potu jest bardzo dobrze maskowany zarówno przez bloker jak i przez dezodorant, który używam zapobiegawczo w ciągu dnia. Produkt mnie nie podrażnił, ale tak jak uprzedza producent trzeba pamiętać, żeby nie aplikować go zaraz po depilacji :) Aplikacja 2-3 razy w tygodniu, czyli co 2 dni na noc. Kiedy nie ma upałów stosuję go 1-2 razy w tygodniu, a produkt mimo to działa. Nie trzeba nakładać go dużo i jest wydajny. Łatwa i przyjemna aplikacja na skórę, jedyne do czego mogę się przyczepić to to, że długo się wchłania. Jednak biorąc pod uwagę fakt, że aplikuje się go na noc jakoś szczególnie to nie przeszkadza. Nie zauważyłam też żeby brudził ubrania.
Jeśli nałożymy go za dużo produkt może się nie wchłonąć całkowicie, nawet po całej nocy, dlatego najlepiej jego nadmiar po 20-30min osuszyć delikatnie chusteczką. Wszystko to po to żeby zapobiec ewentualnym odparzeniom.

Dostępność i cena:

Dostępny nie tylko stacjonarnie w sklepach Ziaji, ale też często można go spotkać aptekach i sklepach Tesco, które mają w swojej ofercie produkty Ziaji :) Można go dostać również w Internecie. Jego cena jest bardzo korzystna, bo można kupić za ok. 6-7zl. Jak dla mnie HIT.

#ziaja #antyperspirant #ziajabloker #bloker #blokerpotu #antyperspirantwkulce #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #przeciwpoceniu #againstsweating #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze