Przejdź do głównej zawartości

Schwarzkopf Palette, Deluxe, Farba do włosów z pielęgnującymi olejkami


Tą farbę miałam na swoich włosach kilka razy i zawsze był to odcień 562 – Intensywna lśniąca miedź. Oczywiście jak sama nazwa wskazuje miał to być kolor Miedziano-rudy, ale tak samo jak w przypadku farby Schwarzkopf Color Expert włosy wyszły mi o wiele ciemniejsze niż powinny, mimo iż czas trzymania farby na włosach był zgodny z instrukcją. Tak więc zamiast miedzianych włosów wychodziły mi kasztanowe z rudymi refleksami. Oczywiście po tygodniu-dwóch kolor stawał się taki jaki powinien być. Nie wiem co te farby Schwarzkopf w sobie mają, że zawsze wychodzi mi ciemny kolor. Mimo to nawet lubiłam ta farbę.

Opakowanie i produkt:

W skład zestawu wchodzą: krem koloryzujący, buteleczka aplikacyjna z emulsją rozwijającą, serum przeciw złamaniom, dwie maski z olejkami po koloryzacji, instrukcja i rękawiczki.

Aplikacja i działanie:

Krem koloryzujący dodajemy do buteleczki z emulsją rozwijającą. W tym przypadku przeogromnym plusem jest fakt, że wszystko dodajemy do buteleczki z aplikatorem, tam wszystko mieszamy razem i bezpośrednio z buteleczki możemy nakładać farbę na włosy bardzo lubię takie rozwiązanie w farbach, ponieważ jest ono bardzo wygodne. Nie potrzebujemy dodatkowej miseczki, którą później musimy umyć, zamiast tego mamy buteleczkę w zestawie, którą spokojnie możemy wyrzucić do kosza. Oczywiście farba została nałożona na włosy przy pomocy pędzelka, gdzie trzymałam ją przez 30 minut zgodnie z instrukcją. I jak wspominałam wcześniej uzyskałam kolor dużo ciemniejszy niż powinien być, jednak z czasem kolor się spłukał i był taki jaki być powinien. Hm… Co jakiś czas wracałam do tej farby, jednak jeśli miałabym się do czegoś jeszcze przyczepić to jej duszący zapach.

Dostępność i cena:

Kiedyś była dobrze dostępna w Rossmannie, niestety wycofali ja już z oferty. O ile dobrze pamiętam kosztowała jakoś niecałe 20zł.

#schwarzkopf #palette #palettedeluxe #farbadowlosow #farbadowłosów #hairdyeing #trwałakoloryzacja #trwalakoloryzacja #permanentcoloring #zmianakoloru #colorchange #miedź #copper #pięknewłosy #pieknewlosy #beautifulhair #recenzja #review

Komentarze