Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Torebki damskie

Kolejny post z serii Zakupów na Aliekspress. Tym razem na tapetę weźmiemy damskie torebki. Ostatnio korzystając z zimowej wyprzedaży i związanych z tym zniżek zakupiłam sobie dwie torebki. Teoretycznie jak za tą cenę to nie mam się do czego przyczepić, ponieważ obydwie torebki prezentują się całkiem przyzwoicie. Zamówienie złożyłam w sklepie Yogodlns Outlets Store i dotarło ono do mnie już po 10 dniach, więc na prawdę expresowo. Jeśli mam być szczera to byłam w dużym szoku!
Piękna torebka w turkusowym kolorze, prezentuje się nie najgorzej chociaż przyznam się, że w jej przypadku spodziewałam się nieco lepszej jakości. Dodatkowo myślałam, że będzie ona odrobinę większa. W rzeczywistości spakujemy do niej niewielkich rozmiarów portfel, telefon, klucze i paczkę chusteczek higienicznych, także nie za dużo. No może da się tam upchnąć jeszcze ulubiona pomadkę. Jeśli chodzi o kieszenie to mimo niewielkich rozmiarów ma ich kilka. Jedna zewnętrzna, zapinana na zamek, gdzie możemy np schować klucze, bo smartfon raczej tam nie wejdzie. Kieszeń główna poza klapą zapinaną na zatrzask, dodatkowo zabezpieczona jest zamkiem, a w niej znajdziemy kolejną małą kieszeń na zamek i jedną otwartą na przykład na chusteczki, bo smartfon w nią raczej nie wejdzie :) Taka typowa torebka spacerowa, idealna w momentach kiedy na szybko pakujemy najpotrzebniejsze rzeczy i wychodzimy z domu. Wszystkie zamki i zapięcie działają bez zarzutu.
Jeśli chodzi o wykonanie to jedyne do czego mogę się przyczepić, to fakt że pasek mógłby być nieco dłuższy... Jak patrzę na ta torebkę przypomina mi się torebka mojej mamy sprzed dwudziestu lat, tylko z tą różnicą, że tamta była większa i wykonana z prawdziwej skóry...

Dostępna w kilku wersjach kolorystycznych.
Jej cena regularna to niby ok 61zł - chociaż jeśli mam być szczera nigdy nie widziałam żeby jej cena była wyższa niż 35zł. To chyba zwykły chwyt marketingowy, stosowany nagminnie na aliexpress. Ja na wyprzedaży dałam za nią 28zł.
Tutaj z kolei klasyczna czarna torebka, którą można nosić zarówno za rączki, jak i na pasku. W tym przypadku pasek jest już odpowiedniej długości. Torebka ta jest już o wiele większa i pojemniejsza, jednak pomimo zapewnień producenta zeszyt a4 do niej ni jak nie wejdzie, chociażby z tego względu, że jest ona lekko trapezowata. Posiada oczywiście kieszeń zewnętrzną na zamek, do tego trzy kieszenie główne, a każda z nich jest równie pojemna. Kieszeń środkowa zawiera dodatkowo kieszeń otwartą na chusteczki oraz dodatkową kieszeń na zamek. Wszystkie trzy kieszenie główne, zabezpieczone są jednym zamkiem głównym. Zawieszka umocowana przy torebce wchodziła w skład zestawu i całkiem fajnie się prezentuje, jednak po kilku dniach jednej chwościk się odkleił, kiedy pociągnęła za niego córka. Również należałoby zwrócić uwagę na metalowe zabezpieczenie końca zamka, które było słabo zamontowane i zwyczajnie zamek z niego wyszedł, a końcówka została w ręce. Jednak to nastąpiło po kilku tygodniach. Odrobina kleju na gorąco powinna załatwić sprawę, jednak muszę się do tego zmotywować. Póki co sprawę załatwiła czarna nitka z igłą, a sam zamek normalnie nie jest widoczny, więc nie ma co się aż tak czepiać.

Ta torebka również dostępna jest w kilku wersjach kolorystycznych.
Jej cena regularna to niby 105zł, chociaż z tego co ją obserwuję to jej cena nie przekracza 55zł. Z kolei ja na wyprzedaży dałam za nią niecałe 45zł.

Za całe zamówienie powinnam zapłacić ok 75zł, jednak po odliczeniu wszystkich zniżek i kuponów select okazało się, że zaoszczędziłam kolejne 10zł i zapłaciłam jeszcze mniej. Dodatkowo dostawa jest darmowa, tylko że trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać aż dotrze do Polski.

#zimowawyprzedaż #zakupyaliexpress #torebkadamska #handbag #dlakobiet #forwomen #zakupyzchin #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo #wintersales #sales #aliekspress #recenzja #review

Komentarze