Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ Żel Do Mycia Twarzy NIVEA MicellAIR® SKIN BREATHE


Dzisiaj odwiedził mnie kurier z produktem, który otrzymałam w ramach testu od Klubu Recenzentki. Tym produktem jest żel do mycia twarzy  marki NIVEA MicellAIR® SKIN BREATHE. O tej linii kosmetycznej zrobiło się głośno już w tamtym roku, jednak nie miałam jeszcze okazji bliżej się z nią poznać. Jest to mój pierwszy kosmetyk z tej linii. A co ten gagatek robi?

Żel ten przeznaczony jest do mycia twarzy, ale nie w formie demakijażu, tylko w formie przygotowania naszej skóry przed makijażem. W składzie zawiera specjalny kompleks peelingujący, który swoją drogą jest delikatny, ale wyczuwalny między palcami - tak już go "macałam". W formule produktu zawarty jest kwas mlekowy oraz składniki złuszczające naturalnego pochodzenia, które mają łagodnie usuwać martwe komórki naskórka oraz zmniejszać widoczność porów. Produkt ma również głęboko oczyszczać, usuwać sebum oraz wszelkie zanieczyszczenia znajdujące się na skórze. Ale co mnie najbardziej zaskoczyło, to fakt, że nadaje się do codziennego użytku. Wydaje się być idealnym produktem, który wzbogaci naszą poranną rutynę pielęgnacyjną o nowy element. Jego efektem końcowym ma być gładka skóra, idealnie przygotowana do nałożenia makijażu. No muszę przyznać, że brzmi obiecująco. Sprawdzimy 🖤

#nivea #micellair #micellairskinbreathe #żeldotwarzy #facegel #żeldomyciatwarzy #zeldomyciatwarzy #facewashgel  #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #peelingmechaniczny #mechanicalpeeling #wramachtestu #wizazpl #klubrecenzentki #recenzja #review

Komentarze