Przejdź do głównej zawartości

Makeup Revolution, Conceal and Define Concealer (Korektor)

Fajny produkt z szeroką gamą kolorystyczną, która posiada wiele odcieni dla bladziochów. Uwierzcie mi, że każdy znajdzie tutaj odcień dla siebie. Ja oczywiście miałam jeden z najjaśniejszych odcieni a był nim odcień C10. Jeden z nielicznych korektorów, który w końcu był dopasowany do mnie. 

Opakowanie i produkt:

Korektor w przezroczystym opakowaniu, z dużym aplikatorem. Dla jednych jest to zbawienie, dla innych wręcz przekleństwo. Dla mnie jest to akceptowalne, ponieważ nie mam potrzeby, żeby aplikator korektora był aż tak precyzyjny. Sam produkt ma fajną gęstą konsystencję, która zostaje na swoim miejscu i nie spływa, do tego dość szybko zastyga. Niestety nie ma go za wiele bo jedynie 4g. 

Aplikacja i działanie:

Jak już wspominałam wcześniej, aplikator jest spory, więc jeśli ktoś nakłada korektor na większy obszar to nie musi się za wiele napracować. Sam korektor ma całkiem dobre krycie, które naturalnie można budować do pełnego. Nie wysusza nam skóry pod okiem i nie podkreśla suchych skórek. Nie wchodzi też w zmarszczki i załamania powieki. Jest całkiem trwały. Współgra z podkładami – w moim przypadku był to Rimmel Lasting Radiance. Nie ważył się, nie rolował pod podkładem, wszystko się trzymało i było na swoim miejscu. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że przy codziennym użytkowaniu jest mało wydajny i szybko się kończy. 

Dostępność i cena:

W moim mieście w drogeriach tego korektora raczej się nie dostanie, ponieważ w Rossmannie i w Naturze nie ma szaf z marką Makeup Revolution, natomiast drogerii Hebe nie ma w ogóle. Z kolei jeśli chodzi o dostępność internetową to jak najbardziej. W internecie można go dostać w cenie regularnej ok. 20zł, ale na promocji dostaniemy go już za ok.13zł. Ja swój właśnie dorwałam na promocji w drogerii eZebra. Cena ogólnie jest bardzo przystępna, jednak w przeliczeniu na jego pojemność i wydajność jest to cena i tak wysoka i kompletnie nie opłacalna, niestety.

#makuprevolution #concealanddefinecincealer #conceal&definecincealer #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #coveringconcealer #korektorkryjący #recenzja #review

Komentarze