Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Biżuteria

Na Aliekspress można też kupić fajną biżuterię za bezcen. Oczywiście większość to biżuteria sztuczna, ale kto powiedział że w sztucznej biżuterii wyglądamy źle? Nie ma zasady mówiącej, że wyglądamy dobrze tylko w prawdziwej srebrnej lub złotej biżuterii i o ile nie mamy na tą sztuczną reakcji alergicznych to uważam, że nie warto przepłacać. Jeśli mam być szczera to ceny na Aliekspress są tak niskie, że nawet jeśli nam się coś z tą biżuterią stanie po roku czy dwóch latach to i tak będzie warto. Wybór jest przeogromny i każdy znajdzie tutaj coś dla siebie!

Idąc tym tokiem myślowym, kupiłam dla siebie kilka fajnych zestawów w sklepie Rebekah Store i za całość powinnam zapłacić prawie 70zł, a dzięki zniżkom i kuponom zapłaciłam 54zł.
Biżuterię kupiłam również podczas zimowej wyprzedaży, jednak na tą paczkę czekałam najdłużej. Jakby nie patrzeć zaczęło wtedy robić się coraz głośniej o koronawirusie. Zastanawiałam się czy całe opóźnienie nie było powiązane właśnie z nim. W każdym bądź razie paczka była u mnie jakoś po 5 tygodniach od dnia zakupu. Także szła dosyć długo.

Ten Kwiecisty komplet bardzo mi się podoba i często go noszę. Można go kupić w wersji złotej i srebrnej. Dodatkowo był jeszcze opcjonalny zestaw z pierścionkiem. Kosztował mnie 11.71zł. Pięknie się prezentuje, chociaż jest odrobinę ciężki i ma bardzo delikatny łańcuszek, na który trzeba uważać. Jest bardzo elegancki. Naprawdę nie mam tutaj nic do zarzucenia.

Tutaj mamy komplet 3-częściowy. Złoty zestaw z turkusowymi kamieniami. Oczywiście były różne wersje kolorystyczne kamieni oraz wersje srebrne. Jego koszt to 15,69zł. Ten zestaw również bardzo lubię. Fajnie się go nosi, tym bardziej, że tutaj łańcuszek jest już lepszej jakości. Bransoletka tez jest całkiem solidnie wykonana. Nie miałam się do czego przyczepić.

A te maleństwa ubóstwiam 💜 Myślałam, że będą odrobinę większe, ale i tak są śliczne. Bardzo delikatne i  kobiece. Z bliska wyglądają przecudnie, ponieważ pięknie się błyszczą. To właśnie je noszę najczęściej, chociażby dlatego że są niewielkich rozmiarów i nie przeszkadzają podczas rozmów telefonicznych. Z tymi większymi okazami zawsze się boję, że za bardzo mi telefon porysują :) Koszt tych maleństw to 5,76zł. 

Ten zestaw jest bardzo kolorowy, wiosenny i w moim odczuciu dziewczęcy, ale ma w sobie coś wyjątkowego. Ładnie się prezentuje, ale nie noszę go często. Tutaj też było kilka wersji kolorystycznych i o ile się nie mylę była opcja zestawu z pierścionkiem. Jego koszt to 12,83zł.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że  jeden kolczyk miał niewielką skazę w emalii oraz że bolce bigli były powyginane. Jednak dało się to naprawić. Można przymknąć na to oko.

A to zestaw "przynoszący szczęście". Wisiorek w kształcie czterolistnej koniczyny. Oczywiście dostępne były różne wersje kolorystyczne serduszkowych kryształków. Tutaj wybór padł na srebro i zieleń. W tym zestawie łańcuszek również jest odrobinę lepszy. Koszt zestawu to 9,90zł.
Ostatnie kolczyki to pawie kolczyki. Kolczyki i zawieszka są piękne, chociaż łańcuszek jest okropny - sztywny i łatwo tworzą się na nim zagięcia. Łańcuszek niestety wylądował w koszu i na razie zakładam same kolczyki. W tym zestawie zaskoczył mnie fakt, że kryształki są bardzo ciemne i nie błyszczą się tak jak oczekiwałam, ale nie umniejsza to ich wyjątkowości. Ciekawe czy przyniesie mi szczęsie? Koszt tego zestawu to 12,80zł.

#zimowawyprzedaż #zakupyaliexpress #sztucznabiżuteria #sztucznabizuteria #bizuteria #biżuteria #jewellery #dlakobiet #forwomen #zakupyzchin 

Komentarze