Przejdź do głównej zawartości

Soraya Plante, Krem pod oczy naturalnie wygładzający


Dzisiaj kolejna nowość czyli produkt z linii Soraya Plante. Kremik ten kupiłam w Rossmannie. Zainteresowałam się nim po obejrzeniu filmiku o pielęgnacji na kanale youtuberki KlaudiaCukierPuder, na który swoją drogą trafiłam całkiem przypadkiem. Tak się złożyło, że nigdy nie miałam jeszcze styczności z tą marką, więc postanowiłam dokonać jego zakupu, tym bardziej, że zapowiadał się całkiem obiecująco. Soraya Plante to linia, która jak sama nazwa wskazuje opiera się głównie na naturalnym składzie roślinnym. Jej szata graficzna również jest przemyślana i pasuje idealnie do nazwy całej linii kosmetycznej, a to za sprawą kompozycji kwiatowej umieszczonej na opakowaniach. Używałam już kilku kremów pod oczy, i jakbym miała go porównać do jakiegoś to najprawdopodobniej byłby to krem Biotaniqe Korean Beauty. Ten krem spodobał mi się na tyle, że jestem zainteresowana również innymi produktami z tej serii. Być może kiedy przyjdzie pora na zakup nowych kremów, wrócę jeszcze do tej linii i wypróbuję również inne produkty. 

Opakowanie i produkt:

Krem w białym kolorze, o lekkiej i kremowej konsystencji. Jest treściwy i posiada przyjemny i delikatny zapach. Zamknięty jest wewnątrz małej tubki o pojemności 15ml. Kształt tubki jest raczej klasyczny, jaki możemy spotkać w wielu innych markach. Tubka z kolei jest zapakowana w kartonowe pudełko, które jest z kolei chyba trzy razy większe niż sama tubka, ale to już chyba normalny stan rzeczy, chociaż w dalszym ciągu dla mnie niezrozumiały. 

Aplikacja i działanie:

Sama tubka zakończona jest mocno zwężonym aplikatorem, jednak z łatwością da się wycisnąć z tubki ilość jakiej w danej chwili potrzebujemy. Krem można stosować zarówno rano jak i wieczorem. Dobrze się wklepuje i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Dzięki temu jest idealny pod makijaż. Współgra zarówno z moim kremem na dzień i noc marki Lieren, jak i z korektorem L’ORÉAL Paris Infallible. Nic się nie roluje i nie ciastkuje. Z pewnością też mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Nie wysusza mi skóry pod oczami, a nawet ją dodatkowo nawilża, sprawiając że skóra stała się bardziej miękka i aksamitna w dotyku. Ale to miał właśnie robić, ponieważ jest on przeznaczony właśnie dla skóry wymagającej długotrwałego nawilżenia i ujędrnienia. Należy również wspomnieć, że pomimo stosowania go zarówno podczas wieczornej jak i porannej pielęgnacji, krem jest bardzo wydajny i wystarcza na długo. 

Dostępność i cena:

Produkt jest łatwo dostępny, zarówno stacjonarnie, jak i w drogeriach internetowych. Oczywiście można go dostać w Rossmannie w bardzo przystępnej cenie 19.99zł. W promocji nawet taniej bo za ok. 14,99zł.

#soraya #sorayaplante #krempodoczy #eyecream #undereyecream #wygładzającykrempodoczy #wygladzajacykrempodoczy #smoothingeyecream #kremwygładzający #kremwygladzajacy smoothingcream #kosmetykiwegańskie #kosmetykiweganskie #vegan cosmetics #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #recenzja #review

Komentarze