Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ Zestaw kosmetyków NYX Professional Makeup


Po raz pierwszy dostałam się do testu kosmetyków NYXa. Jupi! Udało mi się dostać do całkiem fajnego testu, bardzo fajnej marki. Jeśli chodzi o ta konkretną markę, to na chwilę obecną było mi dane używać tylko Pro Foundation Mixer, czyli biały pigment do rozjaśniania podkładów. Ten gagatek swoją drogą nie jeden raz uratował mi życie, kiedy zakupiony w drogerii podkład okazał się
mocno za ciemny.
Teraz jest mi dane przetestować kosmetyki z serii "Born to Glow!". W skład zestawu wchodzą:

🌟 Born to glow! Radiant Foundation – Naturalnie rozświetlający podkład – Płynny, kremowy podkład z efektem rozświetlenia jest bardzo wydajny – wystarczy już niewielka ilość, aby pokryć nim równomiernie całą twarz. Kremowy podkład wyrównuje koloryt skóry oraz pomaga ukryć niedoskonałości. Nie tworzy efektu maski, pozostawia naturalny wygląd skóry i zapewnia długotrwały efekt w postaci promiennego wyglądu oraz delikatnego blasku! Podkład dostałam w trzech odcieniach: 02 – Alabaster, 05 – Light oraz 06 – Vanilla.

🌟 Born to glow! Radiant Concealer – Świetlisty korektor o średnim kryciu – korektor z rozświetlającym wykończeniem i wygodnym aplikatorem w kształcie gąbki. Kremowa formuła korektora zawiera mikro-perełki, żeby rozświetlić okolice oczu. Natomiast możliwość budowania krycia sprawia, że wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia stają się niewidoczne. Aplikator w poduszce ułatwia nakładanie produktu i blendowanie go z podkładem.
Produkt możesz też używać jako rozświetlacz czy bronzer. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednio produkt jaśniejszy lub ciemniejszy o dwa odcienie od koloru Twojej cery. Otrzymałam cztery odcienie: 1,5 – Fair, 02 – Alabaster, 06 – Vanilla oraz 07 – Natural.

🌟 High Glass Illuminating Powder – Puder rozświetlający – Puder prasowany o właściwościach rozświetlających. Delikatna formuła szybko się wchłania i rozprowadza, zapewniając perfekcyjne naturalne wykończenie oraz nadając cerze zdrowego i promiennego wyglądu. Również zawiera drobinki odbijające światło. Dostępny w trzech kolorach, które podkreślają naturalny odcień skóry. Ja dostałam go w odcieniu Moon Glow.

🌟 High Glass Finishing Powder – Puder wykończeniowy – Puder prasowany stworzony do utrwalania makijażu i wygładzania skóry. Ma on sprawiać, że cera pozostaje promienna, ale nie błyszcząca od nadmiaru sebum. Ma dawać efekt "szklanej skóry" uzyskiwany dzięki zawartości w formule drobinek odbijających światło. Dostałam produkt w odcieniu Light.

🌟 High Glass Face Primer – Rozświetlająca baza pod makijaż – Rozświetlająca baza dodająca blasku, dzięki świetlistym drobinkom. Stworzona do każdego koloru cery. Można ją stosować pod podkład lub zamiast jego. Dzięki jedwabistej konsystencji bardzo łatwo się rozprowadza. Dostępny w trzech kolorach, które podkreślają naturalny odcień skóry. Ja dostałam odcień Moonbeam.

Muszę powiedzieć, że produkty zapowiadają się obiecująco a ten rozświetlacz... Ach, nie mogę doczekać się jutra i momentu w którym go użyję, a mam wysokie oczekiwania, tym bardziej że już go macałam! Super test! Wizaz.pl Dziękuję!

#klubrecenzentki #wizazpl #nyxprofessionalmakeup #nyx #brontoglow #highglass #glasslook #bazarozswietlajaca #finishingpowder #faceprimer #illuminatingpowder #radiantconcealer #radiantfoundation

Komentarze