Przejdź do głównej zawartości

Dostawa materiałów od FashionColors!


Kochani!

Zobaczcie jakie wspaniałości odebrałam dzisiaj z paczkomatu! Fantastyczna dresówka z nadrukiem od FashionColors! Materiały są wspaniałe, ale ten w pączki i muffinki jest po prostu obłędny!
Ostatnio robi się coraz zimniej, więc postanowiłam uszyć mojej Felci cieplejsze legginsy. Dlatego właśnie wybór padł na dresówkę. Kupiłam ją pierwszy raz w życiu, i myślałam że będzie troszeczkę grubsza, ale nie jest źle 😊 Wszystko nadrabiają te fantastyczne nadruki. Felicja jest nimi oczarowana! To pewnie zasługa różu, który znajduje się w każdym z nich 😄

Za pół metra takiej dresówki z nadrukiem zapłaciłam 24,50. Nie wiem czy to dużo czy mało... Ale to chyba typowa cena dla tego typu materiału...

Ja jestem w nich zakochana! A Wy? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!

#fashioncolors #materiały #tkaniny #dresówka #dresowka #dresówkanadruk #dresowkanadruk #dzianina #knitwear #dzianinapetelkowa #dzianinapętelkowa #loopknit #szycienamaszynie #sewingonthemachine #zakupy #shopping

Komentarze