Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Akcesoria do włosów 2

A o to moje drugie zakupy z akcesoriami do włosów. Te w porównaniu do tych ostatnich wypadły dosyć skromnie, ale to jest akurat mało istotne 😆

Zamówienie złożyłam 30go sierpnia, a wysłane zostało już 02go września. Dostałam je ekspresowo, bo już po 14 dniach zostały doręczone do moich rąk. Jak na panująca pandemię to bardzo szybko. Za wszystko ze zdjęcia zapłaciłam ok. 37zł. Więc całkiem niedrogo. Oczywiście dostawa była darmowa. A teraz przejdźmy do szczegółów:
Dwa zestawy gumek w cenie 6,73zł/zestaw. W skład zestawu wchodzi 50szt gumek, w pięknych neonowych i pastelowych kolorach. Gumki mają średnicę ok. 4cm. Z czasem się rozciągają, ale dopiero po dwóch miesiącach intensywnego noszenia. Aktualnie używamy po jednej parze z każdego koloru i gumki ciągle są elastyczne i dobrze wyglądają, pomimo iż są już nieco rozciągnięte. Jednak nie przeszkadza to w ich używaniu. Ciągle wyglądają dobrze i estetycznie.


Dwie piękne gumki w cenie 4,70zł/szt. Takie piękne gumki za praktycznie bezcen. W Polsce musiałabym za nie dać pewnie jakieś 15zł. Bardzo elastyczne, pięknie wyglądają na włosach, za równo przy kucyku, jak i przy koku. Bardzo eleganckie i trochę w stylu vintage, dzięki tej dużej białej perle. Pasują do każdej stylizacji. Bardzo je lubię. Kiedyś dokopię sobie jeszcze kilka sztuk.

Fantastyczna opaska, którą również kupiłam dla siebie. Jej koszt to 6,31zł. Było wiele bardzo ciekawych wzorów. Tutaj też każdy znalazł by coś w swoim guście. Nie spada szczególnie z włosów, mimo iż nie ma tych kolców, które niekiedy potrafią strasznie przeszkadzać. Wygląda bardzo fajnie na włosach. Wzięłam ją zamiast tych opasek na gumce, które strasznie mi zjeżdżają z głowy.
Ostatnia pozycja, w zasadzie najdroższa to opaska renifer w cenie 7,99zł. No cóż, nie wiem co mnie podkusiło, ale ostatnio takie opaski są bardzo modne, więc i ja kupiłam sobie jedną. Czasami używam jej podczas codziennej pielęgnacji. Jednak jest dosyć ciasna i trochę mi zjeżdża z głowy. Czyżbym miała tak wielką głowę? 🤔 No nic może kiedyś przyda się jeszcze do czegoś 😆 Halloween na przykład? Co myślicie?

Sklep w którym kupiłam te cudeńka to Reera Jewellery Store. Mają wiele wspaniałych perełek do włosów. Serdecznie polecam zakupy u nich.
Udanych łowów!


Ach... i jeszcze jedna informacja. Na Aliekspress dostępne są również dostawy do paczkomatów. Jeśli chcecie tego typu przesyłkę to musicie wybrać jako przewoźnika AliExpress Standard Shipping, wtedy w miejscu adresu pojawi się dodatkowa opcja wyboru paczkomatu. Jednak w wielu sklepach jest to opcja płatna.

#aliekspress #zakupyaliekspress #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo #akcesoriadowłosów #akcesoriadowlosow #ozdobydowłosów #ozdobydowlosow #hairaccessories #gumkidowłosów #gumkidowlosow #hairbands #spinkidowłosów #spinkidowlosow #hairclips #dladziewczyn #forgirl #dladzieci #forkids #forchildren #forwomen #dlakobiet #wyprzedaże #wyprzedaze #sales #zakupyzchin #recenzja #review

Komentarze