Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Akcesoria kosmetyczne

Kochani dzisiaj przychodzę do Was z odsłoną kolejnych zakupów z Aliekspress. Jak widać na zdjęciu zakupy te nie były szczególnie duże, ponieważ składały się tylko z zestawu mini gąbek do makijażu i stojaka na gąbki w kształcie jaja. Za całość zapłaciłam niecałe 17zł.

Zakupu dokonałam 30 sierpnia, w Polsce była jakoś 11 września, natomiast doręczono mi ją jakoś w październiku. Jak widać paczka ta szła dosyć długo. A raczej utknęła gdzieś w czasoprzestrzeni sortowni. Nie żeby mi się spieszyło, tym bardziej że dostawa była darmowa. No dobra przejdźmy do szczegółów.

MAANGE Miracle Makeup Sponge - Zestaw 10szt mini gąbek do podkładu. Po 2szt każdego koloru (jasny róż, beż, szary, pomarańcz, bordo). Wszystkie gąbeczki zamknięte w małej, plastikowej tubie. Muszę przyznać, że gąbki wyglądają w tej tubie całkiem fajnie. Zapłaciłam za nie 13zł. Są idealne do nakładania korektora pod oczy czy w okolicy skrzydełek nosa, jednak do aplikacji na twarz są troszkę za małe. Kiedyś jeszcze kupię gąbki w klasycznym rozmiarze typowo przeznaczone do aplikacji podkładu na twarz.

Stojak sprężynka na gąbki - jest to stojak, przeznaczony do higienicznego suszenia naszych gąbek tupu beautyblender. Wrzucamy taką umytą gąbkę do tego jajko-stojaka, aby mogła sama wyschnąć, jednocześnie unikamy kładzenia jej na powierzchniach płaskich. Za to cudo dałam 3,98zł. 

Sklep w którym kupiłam te male cudeńka to JULYDAY MAKEUP Store. Mają w swojej ofercie wiele innych akcesoriów kosmetycznych jak ii samych kosmetyków. Może wybierzecie coś dla siebie.

#aliekspress #zakupyaliekspress #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo #akcesoriakosmetyczne #cosmeticaccessories  #gąbkadopodkładu #gabkadopodkladu #spongeforfoundation #stojaknagąbkę #stojaknagabke #spongestand #forwomen #dlakobiet #wyprzedaże #wyprzedaze #sales #zakupyzchin #recenzja #review

Komentarze