Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

馃崅 Moja jesienna stylizacja 馃崅


Kochani! 

Jest to moja jesienna stylizacja, kt贸r膮 sko艅czy艂am dos艂ownie przed chwil膮 馃崅馃崄馃崈

Tak, wiem 偶e liska praktycznie nie wida膰! Koncepcja by艂a taka, 偶e te drobiny mia艂y sprawia膰 wra偶enie spadaj膮cych li艣ci 馃崈

Og贸lnie chcia艂am przetestowa膰 chi艅skie hybrydy i matowy top marki "Nailwind", kt贸re przysz艂y dos艂ownie kilka dni temu! Idealnie w por臋 kiedy mia艂am zmienia膰 robi膰 nowe manicure :) Fantastycznie si臋 z艂o偶y艂o. Nie wiem jak z ich trwa艂o艣ci膮, wi臋c u偶y艂am na razie tylko jeden kolor!

Koniecznie dajcie zna膰 czy Wam si臋 podoba! Pami臋tajcie tylko, 偶e jestem kompletnie pocz膮tkuj膮ca i nie mam jeszcze a偶 takie wprawy 馃槅馃槀

Chocia偶 osobi艣cie jestem z efektu ko艅cowego zadowolona 馃グ

#neonail #neonailgirl #nailwind #nowaprzygoda #jesiennastylizacja #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #nowapasja #gravity #starglowcollection #jesie艅 #jesien #autumn #lis #lisek #fox #topmatowy #mattetop #heathervalley #candygirlcollection #feelgorgeous #enjoyyourselfcollection #candygirl #enjoyyourself

Komentarze