Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Zegarki

Te zegarki już od dawna czekają na swój post.

Kupiłam je 6 stycznia 2020r, czyli 10 miesięcy temu. Normalnie zegarki te na Aliexpress kosztują niecałe 10zł za sztukę. Podczas moich zakupów akurat trwała promocja noworoczna, dzięki której zapłaciłam za nie jeszcze mniej czyli 5,88zł/szt. Sami przyznajcie, że cena jest porażająca. 

Tak ja wiem, że jakość ich materiałów nie powala na kolana, ale wyglądają bardzo ładnie. I te fantastyczne, żywe kolory, które cieszą oko! Jedyne do czego mogę się przyczepić to ich paski, które są bardzo delikatne. Kiedy nosiłam ten niebieski, zaczepiłam czymś o niego i urwała mi się szlufka, której brak widać nawet na zdjęciu. Mogę się również założyć, że podczas intensywnego noszenia na kopertach mogę pojawić się przetarcia i przebarwienia. Ale za takie pieniądze chyba nie ma czego żałować tym bardziej, że nosze je rzadko. Jak już to bardziej od święta. Ich tarcze są dosyć spore, co sprawia, że nie są zbyt wygodne w noszeniu, tym bardziej, że nie nosiłam zegarków przez wiele wiele lat. 

Ich kolorystyka jest bardzo duża, co widać na zdjęciu poniżej (zdjęcie ze sklepu).

Jeśli jesteście zainteresowani takim tanim soczyście kolorowym dodatkiem do stylizacji to możecie je kupić w sklepie Carlex Store na Aliexpress.

#aliekspress #zakupyaliekspress #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo #galanteria #modowedodatki #fashionaccessories #akcesoria #accessories #zegareknarękę #zegareknareke #wristwatch #kolorowezegarki #colorful watches #wyprzedaże #wyprzedaze #sales #zakupyzchin #recenzja #review

Komentarze