Przejdź do głównej zawartości

Adidas, Women, Cool & Care, Intensive Spray

Ten dezodorant to mój stary przyjaciel. Używałam go kilka lat temu bardzo namiętnie bo bardzo podobał mi się ten owocowy zapach, który przypominał mi bardzo brzoskwinie. Z miłą chęcią kupiłabym go ponownie. Niestety Naturę mam daleko, a w Rossmanie z jakiego powodu go nie ma :(

Opakowanie i produkt:

Opakowanie białe z dodatkiem koloru pomarańczowego. Szata graficzna raczej prosta i minimalistyczna, ale moim zdaniem to nawet dobrze. Jego zapach jest owocowy a mi osobiście przypominał bardzo brzoskwiniowy. Dezodorant dobrze leży w dłoni, i jest wygodny w użytkowaniu.

Aplikacja i działanie:

Jest to antyperspirant, którego spokojnie można używać wiosną, jesienią i zimą, jednak uważam, że na lato się on nie nadaje – zresztą jak większość z nich. Niweluje przykry zapach jednak, nie ogranicza potliwości, szczególnie latem. Zapach utrzymuje się przez kilka ładnych godzin, niestety nie wytrzymuje on całego dnia. Nie uczula i nie podrażnia. Zastyga zaraz po aplikacji i nie zostawia śladów na ubraniach. Nie można zapomnieć o tym, że jest całkiem wydajny.

Dostępność i cena:

Niestety za każdym razem jak jestem w Rossmannie szukam właśnie tego dezodorantu i nigdy nie mogę go zastać. W ofercie sklepu internetowego Rossmanna tez go nie widać, więc wychodzi na to że został wycofany z ich oferty. A szkoda, bo z chęcią kupiłabym go ponownie.

#adidas #forwomen #adidaswomen #collandcare #intensivespray #antyperspirantwsprayu #dezodorant #antyperspirant #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #przeciwpoceniu #againstsweating #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze