Przejdź do głównej zawartości

Test z Klubu Recenzentki ❤ Zestaw L’Oréal Cannes Edition


Dzisiaj przyszła do mnie duża paczka z Wizażanek. Jest to paczka z zestawem kosmetyków Cannes - najnowszej kampanii od L'oreal Paris. Noo muszę przyznać, że zestaw jest zacny! Mój pierwszy duży zestaw jaki udało mi się wygrać do testów ❤ Ogólnie kiedy dostałam maila, to aż mi się wierzyć nie chciało, że tak mi sie poszczęściło :) Dobra, oto co wchodzi w skład zestawu:

Tusz do rzęs L’Oréal Paris Volume Million Lashes Cannes Collection - Unikalna formuła tuszu i opatentowana silikonowa szczoteczka Millionizer dla efektu miliona rzęs: rzęsy jak zwielokrotnione, 3x grubsze i rozdzielone. Uniwersalny i naturalny look.

Szminka L’Oréal Paris Color Riche Cannes Collection w odcieniu Rose Trend i Red Carpet - Nadaje kolor oraz jednocześnie wygładza i pielęgnuje usta. Jej kremowa, miękka konsystencja sprawia, że usta są nawilżone, gładkie i idealnie aksamitne.

Woda aloesowa L’Oréal Paris Hydra Genius dla skóry suchej i wrażliwej - Płynna pielęgnacja nawilżająca. Doskonale się rozprowadza i natychmiast się wchłania, uwalniając i rozpraszając składniki aktywne.

Krem przeciwzmarszczkowy ujędrniający na dzień L'Oréal Paris Ekspert Wieku 50+ - Ukierunkowany na szczególne potrzeby skóry po 50. roku życia. Redukuje zmarszczki i odżywia. Widoczny efekt liftingu.

Szampon ochronny L’Oréal Paris Elseve Color-Vive - Intensywnie pielęgnujący produkt, który działa w 3 WYMIARACH (utrwalenie koloru, skuteczna ochrona, przedłużony blask), dzięki czemu kolor dłużej pozostaje szlachetny: GŁĘBOKI, TRWAŁY, LŚNIĄCY.

Skoncentrowana odżywka do włosów zniszczonych L’Oréal Paris Elseve Rapid Reviver - Innowacyjna formuła ekspresowo wnika we włókna włosów. Silnie skoncentrowane serum działa 2x mocniej od klasycznej odżywki. Głęboko odżywia i regeneruje zniszczone włosy.

Dwie bransoletki z motywem Canneńskiej Palmy - na zdjęcie tylko jedna

To wszystko zapakowane w gustowne czerwone pudełko, którego wielkość mnie odrobinę przeraziła :D Spodziewałam się czegoś mniejszego :) Już nie mogę doczekać się testowania szczególnie kolorówki :)

Komentarze