Przejdź do głównej zawartości

BeBeauty Care, Sól do kąpieli


Muszę przyznać, że nigdy nie byłam przekonana co do używania soli do kąpieli. Do zakupu i wypróbowania soli BeBeauty namówiła mnie sąsiadka – oczywiście kiedy miałam jeszcze wannę. Miałam jej dwa zapachy lawendowy i różany. Różany sam w sobie raczej mi nie odpowiadał jednak zmieszałam go z lawendowym i powstała dosyć ciekawa kompozycja zapachowa – to również była propozycja sąsiadki. W porównaniu do czystej róży lawenda wypadała o niebo lepiej i tą też najczęściej kupowałam. Teraz widziałam, że wprowadzane są nowe zapachy jak np. brzoskwinia, która bardzo mnie intryguje. Szkoda tylko, że aktualnie nie mam już wanny :(

Opakowanie i produkt:

Opakowanie o pojemności 600g pełne kryształków soli kąpielowych w pięknych kolorach. Do wyboru mamy aktualnie chyba 4 zapachy: morska, różana, lawendowa i nowa brzoskwiniowa. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Aplikacja i działanie: 

Sole sprawiają, że kąpiel jest bardzo aromatyczna i relaksująca. Nie podrażnia, nie uczula i nie wysusza skóry. Wręcz przeciwnie skóra po kąpieli jest miękka i przyjemna w dotyku. Jak dla mnie jest bardzo wydajna. Może nie do końca się rozpuszcza jednak mi to kompletnie nie przeszkadza, ponieważ traktuję to jako dodatkową korzyść w formie peelingu.

Dostępność i cena:

Sole dostępne są w każdej Biedronce. Produkt ten jest mega opłacalny, ponieważ dużą ilość soli – aż 600g – możemy kupić w cenie regularnej która wynosi niecałe 4zł. W promocji dostaniemy ją już za niecałe 3zł :) Także polecam każdemu :)

#bebeauty #bebeautycare #sóldokąpieli #soldokapieli #bathsalt #lawendowasóldokąpieli #lavendowasoldokapieli #lavenderbathsalt #homespa #domowespa #kąpielrelaksacyjna #relaxationbath #kosmetykizbierdronki #czasrelaksu #timetorelax #recenzja #review

Komentarze