Przejdź do głównej zawartości

RefectoCil, Augenbraune & Wimpernfarbe (Farba do brwi i rzęs)

Moja hennę w kolorze 3 – Natural Brown zakupiłam w drogerii internetowej e-Zebra. Zdecydowałam się na tą hennę ponieważ płacimy za nią nieco więcej ale mamy bardzo dużą ilość produktu, który starcza nam na naprawdę wiele aplikacji. Kolor ten daje nam efekt ładnego głębokiego brązu.

Zapewnienia producenta:

„RefectoCil Natural Brown Nr 3 to naturalny, ale mocny i wszechstronny kolor brązu.
Jakie efekty daje brązowa henna RefectoCil Nr 3: długie, bardzo ciemne i pełne rzęsy; idealnie podkreślone brwi; utrzymuje się do 6 tygodni.
Zawartość jednej tubki henny RefectoCil wystarczy na około 30 aplikacji. Kolor można indywidualnie dobrać – istnieje 8 kolorów bazowych henny RefectoCil, które można ze sobą mieszać! Dodatkowo w ofercie jest pasta rozjaśniająca brwi.”

Opakowanie i produkt:

W opakowaniu kartonikowym znajdziemy sporych rozmiarów tubkę oraz plastikowy aplikator i ulotkę. Sam fakt że jest ona w tubce już jest przeogromnym plusem, ponieważ wyciskamy tyle produktu ile potrzebujemy i nie przejmujemy się, że drugie tyle będziemy musieli wyrzucić do kosza. Henna jest żelowa i ma konsystencję bardzo gęstej pasty, którą należy rozrobić z kilkoma kroplami wody utlenionej. Im więcej kropel dodamy tym mieszanka będzie rzadsza, także można ją dostosować do swoich preferencji.  Kolejnym plusem jest jej szeroka gama kolorystyczna, Możemy tutaj również znaleźć henny kolorowe jak niebieska, siwa czy czerwona. Możliwości jest wiele.

Aplikacja i działanie:

Ja dodaję do niej nieco mniej wody utlenionej, żeby jej konsystencja była nieco gęstsza. Najważniejsze, że henna łatwo się aplikuje i pozostaje tam, gdzie ją nałożyliśmy. Ja nie korzystam z oryginalnego aplikatora, mam swój pędzelek przeznaczony do tego celu, dzięki temu mogę nałożyć ją precyzyjnie tam gdzie chcę. Nie spływa nam z naszych brwi. Produkt spełnia swoje zadanie docelowe, czyli dobrze farbuje włoski a efekt utrzymuje się ok. 4-5 tygodni. Henna farbuje też skórę, ale efekt ten schodzi w ciągu kilku dni. Nie podrażnia i nie uczula. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolona i gorąco ją polecam.

Dostępność i cena:

Niestety nie widziałam żeby była ona dostępna, gdzieś stacjonarnie. No chyba że w Empiku a wnioskuję tak po tym, że można ją dostać w ich sklepie internetowym w cenie ok. 20zl. Empik mam dosyć daleko, więc rzadko do niego zaglądam. Za to nie ma problemu z dostępnością w drogeriach internetowych. Ja swoją zakupiłam za ok. 17zł przy okazji robiąc inne zakupy, więc wtedy się bardziej opłaca.

#refectocil #augenbrauneandwimpernfarbe #farbadobrwiirzęs #farbadobrwiirzes #hennadobrwi #hennaforeyebrows #paintforeyebrowsandeyelashes #recenzja #review

Komentarze