Przejdź do głównej zawartości

Test z Klubu Nivea ❤ Nivea POP-BALL 'Grejpfrut & Marakuja'


Jakiś czas temu udało mi się dostać do mojego pierwszego testu od Nivea. Dzisiaj Pan kurier dostarczył mi paczkę z moim Nivea POP-BALL'em o zapachu Grejpfrut & Marakuja. Jest to jedna z ostatnich nowości zapachowych POP-BALL. Pozostałe trzy to: Woda kokosowa & Aloe Vera, Arbuz & Granat, Jagoda & Kwiat wiśni. Aż jestem ciekawa jak pachną pozostałe :) Oczywiście zaraz po otwarciu koniecznie musiałam go powąchać i muszę przyznać, że pachnie obłędnie grejpfrutem. A co najważniejsze nie jest to jakiś tam sztuczny zapach, który nawet nie jest bliski oryginalnemu. Ten zapach to najprawdziwszy grejpfrut. Jak go otworzyłam miałam wrażenie, że trzymam w ręku kawałek owocu. No jeśli o zapach chodzi to jest MOC!

No to zaczynam testowanko a recenzja niebawem!

Komentarze