Przejdź do głównej zawartości

Garnier, Fructis, Grow Strong, Odżywka wzmacniająca do włosów osłabionych

Ponieważ ostatnio mam problem z wypadaniem włosów, szukałam odzywki dedykowanej właśnie temu problemowi. Muszę przyznać, że bardzo się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam że Fructis wprowadziło linię ograniczającą wypadanie włosów. Wcześniej jakoś nie wpadła mi w oko, ale też nie szukałam tego typu odżywek. Postanowiłam spróbować. Oczywiście nie spodziewałam się cudów tym bardziej, że włosy wypadają mi bardziej z powodów zdrowotnych, ale muszę przyznać, że zauważyłam niewielką różnicę, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie w pięknym zielonym kolorze o pojemności 200ml. Butelka stoi otwarciem do dołu, dzięki czemu gęsta odżywka może spokojnie spływać w dół i nie ma później problemu z jej wydostaniem. Produkt o gęstej kremowo-żelowej konsystencji w białym kolorze – jak u większości odżywek. Pięknie pachnie zielonym jabłuszkiem. Uwielbiam ją na tyle, że zastanawiam się nad kupnem również szamponu z tej linii.

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się ją na mokre włosy, zaraz po ich umyciu. Dużym plusem jest to, że można ja od razu spłukać. Mimo to, ułatwia rozczesywanie włosów, nawilża je i dodaje im blasku. Co do wypadania włosów nie oczekiwałam cudu, ale jak wspomniałam wcześniej zauważyłam niewielką poprawę. Nie zauważyłam też, żeby obciążała włosy, a mam cienkie. Także jestem pozytywnie zaskoczona. Odżywka jest wydajna, przynajmniej przy moich włosach do ramion. Jedyna wada to taka, że butelka mogłaby mieć większe opakowanie.

Dostępność i cena:

Odzywka dostępna w każdym Rossmannie i innych drogeriach stacjonarnych i internetowych. W Rossmannie można ją kupić w cenie regularnej już za 11zł. Cena średnia moim zdaniem jak za tylko 200ml, ale nie jest najgorzej. Na promocji można ją dostać taniej :)


Komentarze