Przejdź do głównej zawartości

Test z Klubu Testerek ❤ L`Oreal Paris Hydra Genius

Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z Klubu Testerek ze strony kobieta.pl ❤ Tym razem mam do testów fajny kosmetyk pielęgnacyjny. Producent określił to jako płynna pielęgnacja nawilżająca, ale jest to coś na zasadzie serum nawilżającego. Jest to Hydra Genius Aloe Water od L`Oreal Paris.

W sprzedaży dostępne są trzy jego wersje: do cery suchej i wrażliwej, do cery normalnej i suchej oraz do cery mieszanej i suchej. Jako posiadaczka cery mieszanej oczywiście testuję ten dedykowany właśnie mojej cerze mieszanej.

Płynna pielęgnacja zainspirowana azjatyckimi rytuałami pielęgnacyjnymi ma silne właściwości nawilżające. Doskonale się rozprowadza i natychmiast się wchłania, uwalniając i rozpraszając kluczowe składniki aktywne:
wodę aloesową - esencję z aloesu - naturalny składnik bogaty w substancje odżywcze i minerały, znany z silnych właściwości nawilżających,
kwas hialuronowy - składnik aktywny zdolny do wiązania cząsteczek wody, wspierający utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia w skórze.

Wyjątkowa żelowa, świeża i lekka konsystencja nie pozostawia tłustej warstwy ani uczucia lepkości. W kontakcie ze skórą rozpływa się niczym woda, aby idealnie dopasować się do potrzeb skóry normalnej i mieszanej. Otacza skórę nietłustym ochronnym filmem.

No no, zapowiada się ciekawie. Troszkę mnie tylko martwi skład a w szczególności Gliceryna i Alkohol czyli drugie i trzecie miejsce w składzie. Alkohol jak każdy wie raczej wysusza skórę, więc dziwi mnie to, że wchodzi w skład serum nawilżającego. Natomiast co do gliceryny mam obawy że może mi zapchać pory... Oby moje obawy zostały rozwiane podczas użytkowania.

Także zaczynamy kolejny test ❤

Komentarze