Przejdź do głównej zawartości

Paczka od TrustedCosmetics ❤ Sostar i It's Skin

Dzisiaj odebrałam kolejną, tym razem zaległą paczkę od TrustedCosmetics ❤ No tak, zaległą, bo oczywiście PocztaPolska znowu nawaliła. Niby był listonosz, niestety nikogo nie było w domu. awizo nie zostawił, zawiadomienia w terminie późniejszym też nie, dopiero dzisiaj dostałam zawiadomienie powtórne. Już się zastanawiałam co z ta paczką się stało i czy do mnie w ogóle dojdzie. Teraz, kiedy w końcu trafiła w moje ręce, mogę podziękować TrustedCosmetics za możliwość przetestowania tych cudeniek ❤❤❤ Już nie mogę się doczekać :)

IT'S SKIN The Fresh Mask Sheet Olive - Maseczka zawiera oliwę z oliwek, dzięki temu znakomicie regeneruje skórę, łagodzi podrażnienia oraz uzupełnia niedobory lipidowe, przywracając sebum prawidłowy skład. W efekcie likwiduje szorstkość oraz nieprzyjemne uczucie ściągnięcia oraz wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry. Ma również bardzo dobre działanie antyoksydacyjne oraz pełni rolę naturalnego filtra UV.

SOSTAR Whitening Cleansing Milk for face area - Wybielające mleczko do demakijażu wzbogacone organicznym oślim mlekiem. Delikatnie oczyszcza skórę pozostawiając ją miękką i idealnie nawilżoną. Niestety nadaje się tylko do demakijażu twarzy jako takiej, producent zastrzega że jest nieodpowiedni do okolic oczu.

Paczka mimo, że mała zapowiada się ciekawie.

Komentarze