Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci ❤


A oto moja aktualna stylizacja paznokci. Chciałam wypróbować folię transferową, którą kupiłam na Aliexpress razem z naklejkami. Kolory lakierów dobrałam pod tą właśnie folię. I tak powstało połączenie lakieru NeoNail Think Happy z kolekcji Enjoy Yourself i lakieru NailWind w kolorze 8035. Folia transferowa została pokryta topem matowym marki NailWind. Jako dodatkowego akcentu na dwóch paznokciach użyłam warstwę lakieru NeoNail Gravity z kolekcji Star Glow. Całość wyszła całkiem sympatycznie. W mojej drugiej wariacji kolorystycznej lakier pomarańczowy zamieniłabym na bardziej nudziakowy, wpadający w brzoskwinię. Wyglądałoby to bardziej delikatnie, ale równie ciekawie.

#neonail #neogirl #gravity #thinkhappy #starglowcollection #enjoyyourselfcollection #matowytop #mattetop #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure

Komentarze