Przejdź do głównej zawartości

Bransoletka Kumihimo

Jakiś czas temu odkurzyłam mój dysk Kumihimo i pomyślałam, że po pięciu latach od jego zakupu wypadałoby coś na nim zrobić. Wzięłam satynowe sznurki i zaczęłam pleść tą piękną bransoletkę ze zdjęcia w kolorystyce różowo-fioletowej. Ogólnie pierwsze bransoletki robiłam raczej węższe, ale przypomniała sobie, że gdzieś w czeluściach mojej komody mam jeszcze kilka takich pięknych zapięć magnetycznych. Całość prezentuje się całkiem sympatycznie, a sama bransoletka będzie fantastycznym uzupełnieniem wielu stylizacji modowych. 

W tej chwili bransoletka ta jest jedna z nagród za aktywność w rozdaniu na Instagramie. Chętnych zapraszam do zapoznania się ze szczegółami na moim profilu lub profilu organizatora :)

Koniecznie napiszcie w komentarzach co o niej myślicie :)

#kumihimodisk #diskkumihimo #kumihimo #sznurykumihimo #bransoletka #bizuteria #biżuteria #handmade #thebeadsmith #powrotdopasji #powrótdopasji #rekodzielo #rękodzieło #hobby #mojapasja #mypassion #wolnyczas #freetime #rękodzieło #zostanwdomu #zostanwdomu #stayathome

Komentarze