Przejdź do głównej zawartości

NeoNail, Oliwka do skórek ‘Banan’

Oliwkę ta zakupiłam podczas swoich pierwszych zakupów z lampą. Jak na fankę bananów, oczywiście wybrałam tą o zapachu banana. Jest to fantastyczny produkt, który nie obciąży naszego portfela, a warto go mieć w domu, nawet jeśli nie używamy hybryd. W końcu o nasze skórki i paznokcie powinniśmy regularnie dbać, nawet jeśli ich nie malujemy lakierami. W ofercie NeoNail znajdziemy szeroką gamę zapachową zaczynając od zapachów owocowych, poprzez kwiatowe do zapachów oryginalnych jak np. zapach herbaciany czy kaktusowy. Z łatwością każdy znajdzie swój zapach idealny. Z reguły oliwki te mają aplikatory w postaci pipetki, jednak zdarzają się też wyjątki, które posiadają pędzelek.

Opakowanie i produkt: 

Zgrabne, transparentne opakowanie o pojemności 15ml. W przypadku mojej bananowej oliwki wyposażone w aplikator w postaci szklanej pipetki, która fantastycznie dozuje produkt na nasze skórki, w ilości jakiej chcemy. Jej konsystencja jest dosyć lejąca, ale szczególnie to nie przeszkadza, a nawet pomaga lepiej ja wetrzeć w skórki. Zapach ma bardzo intensywny i obłędnie bananowy. Bałam się że będzie bardzo sztuczny, ale nie jest źle. Bardzo przypadł mi do gustu. Z miłą chęcią będę do niego wracać. 

Aplikacja i działanie: 

Jak już wspomniałam wyżej, aplikujemy ją na skórki przy pomocy pipetki. Dzięki niej mamy dosyć dużą kontrolę nad ilością oliwki jakiej chcemy użyć. Oliwka fajnie się wciera, ale możemy sobie pomóc blokiem polerskim. Wystarczy delikatnie masować nim okolicę skórek, lub paznokci po ściągnięciu hybryd (oczywiście w momencie kiedy planujemy zrobić im przerwę od hybryd). Oczywiście taka oliwka wchłania się dosyć długo, ale mi to osobiście nie przeszkadza w ogóle. Wiem jednak, że dla niektórych może to być istotna wada. Ja te resztki oliwki, które nie chcą się wchłonąć od razu, lubię sobie wetrzeć w skórę dłoni. Produkt fajnie nawilża nasze skórki i natłuszcza je, poprawiając ich kondycję. Sprawia, że skórki prezentują się o wiele lepiej. Ja lubię ją sobie stosować raz w tygodniu, w moim przypadku jest to zazwyczaj sobota. Produkt jest bardzo, ale to bardzo wydajny. Używam jej już kilka ładnych miesięcy, a ubyło jej naprawdę niewiele. 

Dostępność i cena: 

Dostępność stacjonarna w mojej miejscowości jest minimalna, ponieważ jest to tylko jedna wyspa w galerii handlowej, która swoją drogą znajduje się spory kawałek drogi ode mnie i niestety nie chodzę tam zbyt często. Jak już zamawiam to na stronie producenta. Oliwka jest bardzo tania. Jej cena regularna to 11,99zł. Kiedy ja robiłam zakupy, była ona w promocji i ostatecznie dałam za nią ponad 8zł. Jest to kwota, która nie zrujnuje Waszego portfela, z kolei wasze dłonie odwdzięczą się Wam pięknym wyglądem.
#neogirl #neonail #neonailpoland #neonailgirl #neonailworld #oliwkadoskórek #oliwkadoskorek #cuticleoil #sucheskórki #sucheskorki #drycuticle #zadbaneskórki #zadbaneskorki #wellgroomedcuticles #pięknedłonie #pieknedlonie #beautifulhands #stylizacjapaznokci #manicure #pielęgnacjapaznokci #pielegnacjapaznokci #nailcare #recenzja #review

Komentarze