Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci

Moja aktualna stylizacja paznokci. Tym razem połączenie przybrudzonego różu z turkusem. Lakier w kolorze różowym to hybryda marki NailWind w kolorze 6044, natomiast turkos to hybryda Neonail w kolorze Turquoise Wave, należący do kolekcji Boho. Dopełnieniem całości jest pyłek od NeoNail z niebieskimi i różowymi drobinkami czyli Sand Effect w kolorze 03. Jednak pokryłam go topem ponieważ, bo nie lubię tego efektu szorstkości jaki on daje. To połączenie kolorystyczne wyszło lepiej niż myślałam i bardzo polubiłam się z tą stylizacją.

Dajcie znać czy Wam się podoba! Tylko pamiętajcie, że to dopiero moje początki i zdaję sobie sprawę, że popełniam błędy :D

#neonail #neogirl #turquoisewave #bohocollection #nailwind #neonailsand #sandeffect #pyłkineonail  #pylkineonail #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure

Komentarze