Przejdź do głównej zawartości

Fa, Brazilian Vibes, Ipanema Nights, Odświeżający żel pod prysznic

Kilka miesięcy temu dodawałam recenzję drugiego żelu z tej samej linii jednak o zapachu arbuza. Obydwa zapachy kupiłam w Netto, i jeśli mam być szczera nawet nie sprawdzałam ich zapachu. To był błąd. Jak się okazało nuty zapachowe tego fioletowego kompletnie nie wpasowały się w mój gust, a teraz jestem zmuszona cierpieć, bo przecież szkoda go wyrzucić. Sam zapach może nie byłby taki zły, gdyby był o wiele bardziej delikatny. W moim odczuciu to połączenie zapachowe jest za mocne i trochę jakby duszące. Ale wiecie, ocena zapachu jest z reguły oceną obiektywną. W końcu każdy z nas ma inny gust i lubi inne nuty zapachowe. A niestety ja za jaśminem nie przepadam, nawet w perfumach.

Opakowanie i produkt:

Produkt o transparentnej fioletowej barwie, zamknięty w przezroczystej butelce o pojemności 250ml. Jego zapach to połączenie ekstraktu z marakui i kwitnącego nocą jaśminu. Dostaniemy go również w opakowaniu o większej objętości – 400ml. Dzięki temu, że butelka jest transparentna, widzimy jego aktualny poziom zużycia. solidny klik, który się nie zacina, ale nie ma też problemu z otworzeniem go mokrymi rękami. Jego kształt dobrze leży w dłoni i nie wyślizguje się. Żel ma odpowiednio gęstą konsystencję, czyli nie jest ani za rzadki ani nie za gęsty.

Aplikacja i działanie:

Nie ma problemu z wydobyciem żelu z butelki. Nanosiłam go zarówno bezpośrednio na ciało jak i na gąbkę i w każdym przypadku pienił się wystarczająco dobrze. Dobrze oczyszcza skórę i daje efekt odświeżenia. Nie podrażnił mnie i nie uczulił. Jest wydajny. Używam go już jakoś dwa miesiące i aktualnie mam go już na wykończeniu. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że jego zapach jest bardzo krótkotrwały i szybko ulatnia się ze skóry a także fakt, że nie nawilża skóry. Oczywiście nie zauważyłam, żeby ja wysuszał jeszcze bardziej, ale nawilżać trochę by mógł. 

Dostępność i cena:

Tutaj wszystko bez zmian. Dostępny stacjonarnie w wielu sklepach dyskontowych jak Netto czy Tesco, ale także w drogeriach stacjonarnych: Natura, Hebe czy Superpharm. Wydaje mi się, że swego czasu widziałam go również w Rossmannie. Oczywiście znajdziemy go w ofercie wielu drogerii internetowych. Cena jego dużej wersji pojemnościowej wynosi ok. 10-11zł. No musicie przyznać, że cena jest bardzo atrakcyjna, szczególnie na promocji. Sprawdzając ceny tych żeli ponownie, okazało się, że teraz również jest męska zapachowa Brazillian Vibes. Ciekawa jestem czy pachną tak samo czy też zapachy czymś się różnią.

#fa #schwarzkopf #brazillianvibes #ipanemanights #showergel #żelpodprysznic #zelpodprysznic #maracujaextract #marakuja #nightjasminescent #jaśmin #jasmin #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze